Skip to main content

TV app elke keer opnieuw opstarten

  • 6 juni 2025
  • 1 reactie
  • 12 Bekeken

De Odido Online TV app moet ik op iPhone en iPad altijd bij een volgende gebruik eerst volledig afsluiten en opnieuw starten anders krijg ik bij alles wat ik aanklik een foutmelding dat verbinding of laden niet mogelijk is. 
Is hier wat aan te doen?

Uitgelichte reactie

9 juni 2025

Hoi ​@Madushi, ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van Odido Online TV! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Ook ben ik benieuwd op welke specifieke apparaten je dit ervaart, wat is het model van de apparaten? Dan kan ik direct aan de slag!

1 reactie

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2447 reacties
  • 9 juni 2025

Hoi ​@Madushi, ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van Odido Online TV! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Ook ben ik benieuwd op welke specifieke apparaten je dit ervaart, wat is het model van de apparaten? Dan kan ik direct aan de slag!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen