Skip to main content

paramount valt weg.

paramount valt elke 5 minuten weg. krijg zwart beeld en geeft aan dat er een probleem is. (Er gaat iets mis. Probeer het nog een keer )er zijn geen storingen volgens odido. Alle andere zenders doen het wel. 

Uitgelichte reactie

25 mei 2025

Hi ​@ccnl, ik heb ook op je andere topic gereageerd inderdaad. Aan deze kant werkt alles en zou het dus opgelost moeten zijn. Ik heb het TV team wel geïnformeerd. Mocht het nog een keer opvallen, trek dan zeker aan de bel!

3 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4741 reacties
  • 23 mei 2025

Welkom op onze community! ​@Spaantje 

Ik wil juist dat je van jouw favoriete zender kan genieten. Ik help je graag om dit op te lossen! 

Heb je al eens geprobeerd om de Mediabox (indien je hier gebruik van maakt) opnieuw op te starten? Mocht je gebruikmaken van de Smart TV app, wil je het modem dan een herstart geven? 

Wil je ook je community profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Als je mij in dit topic laat weten wanneer je zover bent, ga ik gelijk op onderzoek uit. Komt goed! 

• 237 reacties
  • 23 mei 2025

@Teresa van Odido Zie hier ook mijn topic

Gelukkig was gisteren niet meer de val. Maar eergisteren was de hele avond storing op SmartTV (niet op Mediabox), en niet alleen tijdens de film maar ok tijdens andere zendingen daarna.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@ccnl, ik heb ook op je andere topic gereageerd inderdaad. Aan deze kant werkt alles en zou het dus opgelost moeten zijn. Ik heb het TV team wel geïnformeerd. Mocht het nog een keer opvallen, trek dan zeker aan de bel!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen