Hi @Ruttens, dankjewel voor je bericht en dat je dit hier laat weten. Ik snap heel goed dat dit even schrikken is zo in de ochtend, en dat je je opnames en instellingen mist is natuurlijk allesbehalve fijn.
We zijn op dit moment inderdaad bezig met het uitrollen van een nieuwe versie van de Odido TV app. Kan je alleen de volgende vragen voor mij beantwoorden? Alvast bedankt.
Welke type TV heb je? (bijv UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden):
Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!):
Wat is de software versie?:
Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over):
Gaat het om de app voor je telefoon? Graag ontvang ik dan dezelfde informatie maar dan van je telefoon:
Wat betreft je opnames: die zouden in de nieuwe app gewoon zichtbaar moeten zijn zodra je inlogt met je klantnummer en pincode. Deze is te vinden in Mijn Odido → Abonnementen → Tv → Tv inloggegevens. Kom je er niet bij, laat het dan weten dan zal ik ze er voor je bijpakken!