Skip to main content

laatste versie app 21 mei 2025

• is een King Poster
  • 33 reacties

Goedemorgen! Net op ..even nieuws kijken..andere Odido app (zonder aankondiging hiervan)????? Opnames weg, kan mn account niet meer vinden, net als m’n reeds ingestelde opnames (waar zouden die moeten staan????). En waar is die gekke grijze vlek boven op scherm voor? Ik dacht dat t niet slechter kon…wat n irritatie geeft dit. Ruttens

Uitgelichte reactie

22 mei 2025

Hi ​@Ruttens, dankjewel voor je bericht en dat je dit hier laat weten. Ik snap heel goed dat dit even schrikken is zo in de ochtend, en dat je je opnames en instellingen mist is natuurlijk allesbehalve fijn.

We zijn op dit moment inderdaad bezig met het uitrollen van een nieuwe versie van de Odido TV app. Kan je alleen de volgende vragen voor mij beantwoorden? Alvast bedankt.

Welke type TV heb je? (bijv UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden): 
Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!): 
Wat is de software versie?: 
Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over): 
Gaat het om de app voor je telefoon? Graag ontvang ik dan dezelfde informatie maar dan van je telefoon:

Wat betreft je opnames: die zouden in de nieuwe app gewoon zichtbaar moeten zijn zodra je inlogt met je klantnummer en pincode. Deze is te vinden in Mijn Odido → Abonnementen → Tv → Tv inloggegevens. Kom je er niet bij, laat het dan weten dan zal ik ze er voor je bijpakken!

9 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 22 mei 2025

Hi ​@Ruttens, dankjewel voor je bericht en dat je dit hier laat weten. Ik snap heel goed dat dit even schrikken is zo in de ochtend, en dat je je opnames en instellingen mist is natuurlijk allesbehalve fijn.

We zijn op dit moment inderdaad bezig met het uitrollen van een nieuwe versie van de Odido TV app. Kan je alleen de volgende vragen voor mij beantwoorden? Alvast bedankt.

Welke type TV heb je? (bijv UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden): 
Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!): 
Wat is de software versie?: 
Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over): 
Gaat het om de app voor je telefoon? Graag ontvang ik dan dezelfde informatie maar dan van je telefoon:

Wat betreft je opnames: die zouden in de nieuwe app gewoon zichtbaar moeten zijn zodra je inlogt met je klantnummer en pincode. Deze is te vinden in Mijn Odido → Abonnementen → Tv → Tv inloggegevens. Kom je er niet bij, laat het dan weten dan zal ik ze er voor je bijpakken!

• Auteur
  • is een King Poster
  • 33 reacties
  • 22 mei 2025

Hi Tommy, dank voor je antwoord. Hier komen alle gegevens:

-het gaat om de app op m’n iPad; iPadOS versie 18.5 (hier kijk ik dus tv op)

-ik kijk ook via mn tv bekabeld maar meestal dus via de app op mn iPad. Op m’n tv zijn echter wél alle opnames zichtbaar in het menu, daar werkt het opnemen niet helemaal (functie wanneer je n serie wil opnemen)

-de app op mn iPhone werkt ook goed enook daar zie ik de opnames staan. 

-ik kan screenshots sturen van hoe de app er nu op de iPad uitziet. Er is geen account meer te vinden dus (opnieuw) inloggen kan niet. Ik kan nergens m’n klantnummer invoeren of m’n pin. Ik bén trouwens al ingelogd!!! M’n 3 opnames vóór de update staan er namelijk nog wél in. 
-en wat is die grijze ‘vlek’ middenboven op t beeld?? 
graag hoor ik het. Vriendelijke groet 

Ruttens

• is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 22 mei 2025
Ruttens schreef:

Goedemorgen! Net op ..even nieuws kijken..andere Odido app (zonder aankondiging hiervan)????? Opnames weg, kan mn account niet meer vinden, net als m’n reeds ingestelde opnames (waar zouden die moeten staan????). En waar is die gekke grijze vlek boven op scherm voor? Ik dacht dat t niet slechter kon…wat n irritatie geeft dit. Ruttens

Dit probleem heb ik eergisteren ook al gemeld maar mijn post is sinds vandaag automagisch verdwenen. Hoe dan?

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4414 reacties
  • 23 mei 2025

@Ruttens Super bedankt voor je terugkoppeling! Ik wil dat jij weer kan genieten van TV op jouw iPad. Ik help je gelijk verder! 

Ik heb inmiddels een update ontvangen van mijn collega's van het TV Team. Zij geven aan dat dit probleem bekend is en momenteel wordt onderzocht. Ik kan je verzekeren dat mijn collega's hard aan een oplossing werken!

Laat je het mij weten als ik je in de tussentijd nog ergens bij kan helpen? 

@Luke the Duke Ik heb zojuist gereageerd in een ander topic over dit onderwerp waar jij ook in hebt gereageerd. Gelukkig is jouw reactie dus niet verwijderd! Mocht je een ander topic bedoelen, laat het mij dan weten. Ik kijk graag met je mee of er iets niet goed gaat. 

Ik zal deze update ook in het andere topic plaatsen, zodat iedereen op de hoogte is van de situatie. 

• Auteur
  • is een King Poster
  • 33 reacties
  • 23 mei 2025

Goedemiddag Teresa, dank voor de update over de werking van de app op iPads. En ook fijn dat er hard gewerkt wordt aan een oplossing. Echter..hoe is het mogelijk dat de niet-werkende app uitgerold wordt? Jullie hebben toch zeker wel n testomgeving waar de update getest wordt voor t daadwerkelijke uitrollen/updaten. Dit is natuurlijk een interne ‘fout’ bij Odido maar de klant heeft t probleem. Of denkt niemand aan de mensen die via een (apple) iPad kijken? Het komt bij mij als haastwerk over. Maar goed, dat is vanaf de zijlijn gezien. In ieder geval dank voor je snelle reactie. Met vriendelijke groet, Ruttens

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4414 reacties
  • 23 mei 2025

@Ruttens Ondanks dat er wordt getest, kan het voorkomen dat er tijdens de uitrol toch problemen zijn. We doen uiteraard ons best om dit zoveel mogelijk te voorkomen, maar dit kan niet altijd. Wat we wel kunnen doen is gelijk aan het werk, zodat we de oplossing kunnen vinden. Mijn collega's doen daar alles aan! 

Ik heb zojuist een update geplaatst in dit topic. Ik adviseer je om het topic in de gaten te houden. Als er meer informatie is, zal ik dit ook daar posten. 

• Auteur
  • is een King Poster
  • 33 reacties
  • 23 mei 2025

Hi teresa, dank voor de verwijzing naar andere link. Ik wacht af! Met vriendelijke groet Ruttens

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 27 mei 2025
Ruttens schreef:

Hi Tommy, dank voor je antwoord. Hier komen alle gegevens:

-het gaat om de app op m’n iPad; iPadOS versie 18.5 (hier kijk ik dus tv op)

-ik kijk ook via mn tv bekabeld maar meestal dus via de app op mn iPad. Op m’n tv zijn echter wél alle opnames zichtbaar in het menu, daar werkt het opnemen niet helemaal (functie wanneer je n serie wil opnemen)

-de app op mn iPhone werkt ook goed enook daar zie ik de opnames staan. 

-ik kan screenshots sturen van hoe de app er nu op de iPad uitziet. Er is geen account meer te vinden dus (opnieuw) inloggen kan niet. Ik kan nergens m’n klantnummer invoeren of m’n pin. Ik bén trouwens al ingelogd!!! M’n 3 opnames vóór de update staan er namelijk nog wél in. 
-en wat is die grijze ‘vlek’ middenboven op t beeld?? 
graag hoor ik het. Vriendelijke groet 

Ruttens

Hi Ruttens ik volg dit heb exact hetzelde probleem op ipad. Niet op mijn telefoon en oude ipad van mijn kleindochter. Ik hoop dat er een oplossing komt ik ga over een week naar het buitenland dan zou het fijn zijn als het zou werken.

Groetjes Anja

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1684 reacties
  • 28 mei 2025

Hi ​@AnjaDuif, ik heb zojuist gereageerd in jouw eigen topic! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen