Skip to main content
Beantwoord

Oude T-Mobile TV box omruilen voor nieuwe Odido Mediabox

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Ik heb nu nog een oude TV box van T-Mobile. Graag zou ik deze omruilen voor een nieuwe Mediabox van Odido.

Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt.

Beste antwoord door David van Odido

Hi ​@mvdm90, welkom op onze Community! Wat leuk dat je er bent.

Ik begrijp uiteraard dat je ernaar vraagt, dat ga ik voor je upgraden! Ik help je met alle liefde om de Mediaboxen jou kant op te sturen. Maak je geen zorgen, want je maandelijkse kosten zullen hetzelfde blijven. Dat is toch geweldig! Voor meer informatie over de Mediabox, kan je terecht op onze website.

In de meeste gevallen vragen we de apparatuur retour. Echter zie ik dat je nog gebruikmaakt van verouderde apparatuur. Daarom kan je de verouderde apparaten inleveren bij een recyclepunt bij jou in de buurt. Zo krijgt het een tweede leven en dragen we samen bij aan een duurzamer milieu. Check vooral de website voor een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Ik heb het ook meteen voor je in orde gemaakt! Binnen een aantal werkdagen ontvang je de gloednieuwe Mediaboxen op je adres.

Mocht je verder nog vragen hebben, dan sta ik voor je klaar! 😁

Bekijk origineel

10 reacties

David van Odido
Moderator
  • Moderator | Internet + TV
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 9 mei 2025

Hi ​@mvdm90, welkom op onze Community! Wat leuk dat je er bent.

Ik begrijp uiteraard dat je ernaar vraagt, dat ga ik voor je upgraden! Ik help je met alle liefde om de Mediaboxen jou kant op te sturen. Maak je geen zorgen, want je maandelijkse kosten zullen hetzelfde blijven. Dat is toch geweldig! Voor meer informatie over de Mediabox, kan je terecht op onze website.

In de meeste gevallen vragen we de apparatuur retour. Echter zie ik dat je nog gebruikmaakt van verouderde apparatuur. Daarom kan je de verouderde apparaten inleveren bij een recyclepunt bij jou in de buurt. Zo krijgt het een tweede leven en dragen we samen bij aan een duurzamer milieu. Check vooral de website voor een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Ik heb het ook meteen voor je in orde gemaakt! Binnen een aantal werkdagen ontvang je de gloednieuwe Mediaboxen op je adres.

Mocht je verder nog vragen hebben, dan sta ik voor je klaar! 😁

• Auteur
  • 1 reactie
  • 9 mei 2025

Hi David, fijn! Dank voor de snelle reactie - ik zie ze eerdaags vanzelf verschijnen.

• 2 reacties
  • 13 mei 2025

Hi, ik haak hier graag bij aan. Want ook ik heb nog een oud T-mobile kastje. En met de net geïnstalleerde glasvezel internetverbinding zou het wel heel mooi zijn als we ook het tv kastje een upgrade kunnen geven.

Kan ik via deze weg ook mijn oude kastje laten omruilen voor een nieuwe mediabox? 

Groetjes Cynthia

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14918 reacties
  • 15 mei 2025

Hoi ​@Zintie88, welkom op onze community!

Goed dat je hier even aanhaakt! Voordat ik een nieuwe Mediabox voor je kan regelen, wil ik je vragen om nog even je profiel aan te passen. De laatste 4 cijfers van je IBAN kloppen daar momenteel niet, en dat hebben we nodig om de aanvraag goed te kunnen verwerken.

Zodra je dat hebt aangepast, kijk ik het direct voor je na en zorg ik dat er een nieuwe Mediabox jouw kant op komt. Laat je het weten als het is gelukt?

• 2 reacties
  • 15 mei 2025
Tommie van Odido schreef:

Hoi ​@Zintie88, welkom op onze community!

Goed dat je hier even aanhaakt! Voordat ik een nieuwe Mediabox voor je kan regelen, wil ik je vragen om nog even je profiel aan te passen. De laatste 4 cijfers van je IBAN kloppen daar momenteel niet, en dat hebben we nodig om de aanvraag goed te kunnen verwerken.

Zodra je dat hebt aangepast, kijk ik het direct voor je na en zorg ik dat er een nieuwe Mediabox jouw kant op komt. Laat je het weten als het is gelukt?

Bedankt voor de reactie, ik zie dat ik inderdaad van een verkeerde rekeningnummer de vier laatste cijfers had toegevoegd. Deze zijn nu aangepast. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14918 reacties
  • 16 mei 2025

Dankje ​@Zintie88, ik heb je direct een Mediabox opgestuurd! De oude Amino Tv Box hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Zodra de Mediabox onderweg is kun jij de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel kijkplezier! 

• 2 reacties
  • 18 mei 2025

Hoi, Ik zou ook graag mijn oude T-Mobile TV Box omruilen voor de nieuwe Odido Mediabox.

Voor ik dit doe, wil ik graag even zeker weten dat mijn maandelijkse kosten gelijk blijven en mijn huidige kortingen niet veranderen of vervallen.

Zouden jullie dat voor mij kunnen bevestigen? Anders hou ik liever mijn huidige tv box.

Groet Peter

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4741 reacties
  • 19 mei 2025

@PEF Goed dat je aansluit bij dit topic. Ik help je graag aan een nieuwe Mediabox! 😀

Het klopt inderdaad dat de maandelijkse kosten gelijk blijven en dat de huidige korting niet komt te vervallen bij het omwisselen van de TV Box. 

Heb ik jouw akkoord om dit in orde te maken? Ik sta klaar om je verder te helpen! 

• 2 reacties
  • 19 mei 2025

Hi Teresa, dankjewel voor je antwoord. Graag ontvang ik dan ook de nieuwe mediabox!

Alvast bedankt. 😃

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14918 reacties
  • 20 mei 2025

Hoi ​@PEF, bedankt voor je terugkoppeling.

Ik heb je direct een nieuwe Mediabox opgestuurd, ook zag ik dat je nog een T-50 modem in bezit hebt. Ik heb die direct maar ook omgewisseld voor een T-56. Zo ben je helemaal weer voorzien van het nieuwste apparatuur! Het oude apparatuur hoeven we niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Zodra het nieuwe apparatuur onderweg is kun jij de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel plezier met je nieuwe apparatuur! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen