Hallo,
Ik heb nu nog een oude TV box van T-Mobile. Graag zou ik deze omruilen voor een nieuwe Mediabox van Odido.
Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt.
Hallo,
Ik heb nu nog een oude TV box van T-Mobile. Graag zou ik deze omruilen voor een nieuwe Mediabox van Odido.
Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt.
Beste antwoord door David van Odido
Hi
Ik begrijp uiteraard dat je ernaar vraagt, dat ga ik voor je upgraden! Ik help je met alle liefde om de Mediaboxen jou kant op te sturen. Maak je geen zorgen, want je maandelijkse kosten zullen hetzelfde blijven. Dat is toch geweldig! Voor meer informatie over de Mediabox, kan je terecht op onze website.
In de meeste gevallen vragen we de apparatuur retour. Echter zie ik dat je nog gebruikmaakt van verouderde apparatuur. Daarom kan je de verouderde apparaten inleveren bij een recyclepunt bij jou in de buurt. Zo krijgt het een tweede leven en dragen we samen bij aan een duurzamer milieu. Check vooral de website voor een recyclepunt bij jou in de buurt.
Ik heb het ook meteen voor je in orde gemaakt! Binnen een aantal werkdagen ontvang je de gloednieuwe Mediaboxen op je adres.
Mocht je verder nog vragen hebben, dan sta ik voor je klaar! 😁
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.