Skip to main content
Beantwoord

Starlink met Google TV vereist Odido netwerk

Ben met de camper onderweg en gebruik Starlink met Odido TV op Google TV device en krijg een melding dat de app alleen werkt op een Odido-thuisnetwerk.

Is er een oplossing voor?, zoals het toestaan van de app op een niet-Odido-netwerk of een alternatief?

Beste antwoord door eric

Dan gebruik je toch de verkeerde app. Alleen " Odido Online TV "  werkt via alle verschillende internet verbindingen. "Odido TV" alleen via eigen Odido vast netwerk verbindingen.

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21518 reacties
  • 25 april 2025

Hallo ​@Mgiacomini1973 

Heb je wel een internet thuis abonnement met tv? Dan zou je de Odido Online tv app kunnen gebruiken of anders nlziet bijvoorbeeld.

Ja absoluut. De app werkt ook op de iPhone en iPad maar niet op GoogleTV met Starlink.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9253 reacties
  • Antwoord
  • 26 april 2025

Dan gebruik je toch de verkeerde app. Alleen " Odido Online TV "  werkt via alle verschillende internet verbindingen. "Odido TV" alleen via eigen Odido vast netwerk verbindingen.

Google TV ondersteunt alleen de Odido TV-app, niet de Online TV-app. Ik kan die wel los installeren, maar dat is elke keer gedoe met Google en updates.

Ik heb Odido gebeld. Natuurlijk kreeg ik iemand aan de lijn die het niet begreep. Haar teamleider zei gewoon: “Dat werkt niet.” Punt.

Tuurlijk kan ik via het thuisnetwerk een VPN opzetten of de Odido Online App handmatig installeren via een APK. Maar ik vind: dit moet gewoon standaard werken, zonder gedoe.

Na dit soort support heb ik mijn Odido TV-abonnement opgezegd. Ik heb nu thuis alleen nog Odido 1GB internet voor €39 en daarnaast een NLZIET-abonnement genomen van 9,95.

Alles werkt meteen, zelfs vanuit de camper in Spanje met mijn Starlink en Google TV met NLZIET.

Groet,
Marcel

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen