Skip to main content
Beantwoord

4K TV BOX geen status in google home app

• 20 april 2025
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik zou graag de status willen kunnen zien (tv aan of uit) dit werkt wel met mijn Google Chromecast met GoogleTV. De Odido 4K tv box laat dit helaas niet zien, ook niet wat er afgespeeld wordt, maar soms is dit wel zichtbaar. Het maakt niet uit als de 4k box aangesloten is op Ethernet of wifi.

Heb een screenshot bijgevoegd, met wat ik mis.

TV in Woonkamer is de 4k box van odido.

Met vriendelijke groet,

Michel

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@Micheld87, welkom op onze community!

Dat is een goeie vraag waar ikzelf geen antwoord op had. Nu heb ik een collega benaderd die zelf ook gebruik maakt van Google Home en die geeft het volgende aan: 

Volgens mij is de status niet alleen een indicator of het apparaat aan of uit staat, maar ook direct een aan/uit-knop. Althans, bij mijn Google TV werkt dat zo, als ik erop druk, schakelt het apparaat aan of uit.

Wanneer ik echter op de mediabox druk in dit scherm, krijg ik alleen het volume en de castingmogelijkheden te zien. Een optie om hem aan of uit te zetten ontbreekt daar.

Bekijk origineel

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • Antwoord
  • 22 april 2025

Hey ​@Micheld87, welkom op onze community!

Dat is een goeie vraag waar ikzelf geen antwoord op had. Nu heb ik een collega benaderd die zelf ook gebruik maakt van Google Home en die geeft het volgende aan: 

Volgens mij is de status niet alleen een indicator of het apparaat aan of uit staat, maar ook direct een aan/uit-knop. Althans, bij mijn Google TV werkt dat zo, als ik erop druk, schakelt het apparaat aan of uit.

Wanneer ik echter op de mediabox druk in dit scherm, krijg ik alleen het volume en de castingmogelijkheden te zien. Een optie om hem aan of uit te zetten ontbreekt daar.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen