Skip to main content
Beantwoord

LG 42LH5000

Kan ik de mediabox AB ook koppelen aan mijn LG TV?

De Google Chrome kan het wel en die werkt ook met BlueTooth.

Beste antwoord door Jveldhuizen

Dit heb ik gedaan en nu werkt het.

• Zet de TV aan
  • Het koppelen op de normale manier ( Druk dan tegelijk op [ok] en [Thuis] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt) werkte niet, het lampje bleef rood knipperen en de TV zag mijn afstandsbediening niet. Uiteindelijk gekoppeld via Huisje en start/pauze, nu werkt het wel maar dus alleen via infrarood, niet via Bluetooth.
  • De afstandsbediening ontkoppelen van de Mediabox? Druk dan tegelijk op [OK] en [Volume omlaag] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt. 
  • Druk net zolang op de TV-knop op de AB tot de TV uitgaat.
Bekijk origineel

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14836 reacties
  • 2 april 2025

Hey ​@Jveldhuizen, welkom op onze Community!

Zou je mij iets meer informatie willen geven hierover? Als je de Mediabox instelt en je hebt HDMI-CEC aan staan dan kun je de tv ook bedienen met de afstandsbediening van de Mediabox. Ik weet niet zeker of er een eigen koppeling met de tv gemaakt kan worden met de afstandsbediening. 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 2 april 2025

Dit heb ik gedaan en nu werkt het.

• Zet de TV aan
  • Het koppelen op de normale manier ( Druk dan tegelijk op [ok] en [Thuis] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt) werkte niet, het lampje bleef rood knipperen en de TV zag mijn afstandsbediening niet. Uiteindelijk gekoppeld via Huisje en start/pauze, nu werkt het wel maar dus alleen via infrarood, niet via Bluetooth.
  • De afstandsbediening ontkoppelen van de Mediabox? Druk dan tegelijk op [OK] en [Volume omlaag] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt. 
  • Druk net zolang op de TV-knop op de AB tot de TV uitgaat.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14836 reacties
  • 3 april 2025

Fijn om te horen dat je zelf al tot een oplossing bent gekomen ​@Jveldhuizen, bedankt voor het delen. Wellicht kun je hiermee andere klanten helpen! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen