Skip to main content
Beantwoord

tv app hapert bij sommige zenders

• 9 maart 2025
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

De tv hapert bij alle zenders, behalve NPO 1,2 en 3.

Bij live tv kijken hapert de tv na een seconde of 10 en loopt daarna vast.

De app al meerdere keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd 

hopelijk is er snel een oplossing

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@SG4sel, goed dat je dit laat weten! Ik begrijp dat het gaat om de Odido TV app van ons. Gaat het om alle commerciële zenders? Op welke smart-tv maak je gebruik van de app en is er een andere tv in huis waarop je de app ook kunt checken? Ook ben ik benieuwd of je tv bekabeld of draadloos is verbonden met internet? Als deze draadloos is verbonden, kan je dan eens checken of een bekabelde verbinding nog verschil maakt? 

Vergeet ook niet om de gevraagde gegevens in je Community profiel in te vullen, bedankt!

Bekijk origineel

1 reactie

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3067 reacties
  • Antwoord
  • 10 maart 2025

Hi ​@SG4sel, goed dat je dit laat weten! Ik begrijp dat het gaat om de Odido TV app van ons. Gaat het om alle commerciële zenders? Op welke smart-tv maak je gebruik van de app en is er een andere tv in huis waarop je de app ook kunt checken? Ook ben ik benieuwd of je tv bekabeld of draadloos is verbonden met internet? Als deze draadloos is verbonden, kan je dan eens checken of een bekabelde verbinding nog verschil maakt? 

Vergeet ook niet om de gevraagde gegevens in je Community profiel in te vullen, bedankt!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen