Skip to main content
Beantwoord

Moet router T-56 steeds resetten

Bijna elke dag moet ik de router Zyxel T-56 resetten.

ik wordt er zo moe van.

Waarom resetten.

Omdat het password kennelijk steeds veranderd.

De router houdt het password niet vast en het veranderd steeds.

Ik heb al tientallen keren een reset gedaan.

Bovendien was er nog een ander probleem.

Bij het installeren zag ik al dat ik geen certificaat had bij het inloggen.

Vervolgens is er gedoe rond het opstarten van de TV.

De ene keer blijft het hangen op de teletekst-app. De andere keer kan ik gewoon aanzetten zonder problemen. Ook hier geldt dat je er ziek van wordt.

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@h.reijerse39, ik wil graag met je meekijken en ervoor zorgen dat jij weer zorgeloos van onze diensten gebruik kan maken! Ik ben erg benieuwd welk wachtwoord je steeds moet resetten. Gaat het hierbij om het wifi wachtwoord wat steeds veranderd? In dat geval ben ik erg benieuwd hoe je dit wachtwoord aanpast. Doe je dit via jouw Mijn Odido account of log je in op het modem om het wachtwoord aan te passen? Ook ben ik benieuwd wat je precies bedoelt met dat je geen certificaat hebt bij het inloggen, wil je me hier meer duidelijkheid over geven? Wat de Mediabox betreft, zou je deze eerst 10 seconden van de stroom willen halen en hem vervolgens weer opnieuw aan willen sluiten? Hierna kan je naar de instellingen gaan door op jouw avatar te klikken en hier te kiezen voor “Weergave aanpassen”. Hier kan je bij “Opstartscherm” kiezen voor de optie “geen” of “thuis”. Wil je me laten weten of dit het probleem heeft opgelost? 

Bekijk origineel

3 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • Antwoord
  • 9 maart 2025

Hi ​@h.reijerse39, ik wil graag met je meekijken en ervoor zorgen dat jij weer zorgeloos van onze diensten gebruik kan maken! Ik ben erg benieuwd welk wachtwoord je steeds moet resetten. Gaat het hierbij om het wifi wachtwoord wat steeds veranderd? In dat geval ben ik erg benieuwd hoe je dit wachtwoord aanpast. Doe je dit via jouw Mijn Odido account of log je in op het modem om het wachtwoord aan te passen? Ook ben ik benieuwd wat je precies bedoelt met dat je geen certificaat hebt bij het inloggen, wil je me hier meer duidelijkheid over geven? Wat de Mediabox betreft, zou je deze eerst 10 seconden van de stroom willen halen en hem vervolgens weer opnieuw aan willen sluiten? Hierna kan je naar de instellingen gaan door op jouw avatar te klikken en hier te kiezen voor “Weergave aanpassen”. Hier kan je bij “Opstartscherm” kiezen voor de optie “geen” of “thuis”. Wil je me laten weten of dit het probleem heeft opgelost? 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 10 maart 2025

Had opnieuw gereset. En het door mij ingestelde passwoord blijft zitten. V.w.b. het certificaat. Als ik inlog op 192.168.1.1 dan zie ik een onbeveiligde verbinding. Als ik verder doorklik dan zie ik een Zyxel certificaat hetgeen niet goed is. Ik heb van alles geprobeerd maar ik blijf zitten met een onbeveiligde verbinding. V.w.b. de mediabox heb ik gedaan wat je geschreven heb. Op thuis gezet en NPO1. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@h.reijerse39, de melding rondom de onbeveiligde verbinding wanneer je wilt inloggen in de Zyxel kan kloppen. Deze kan je negeren, de verbinding is namelijk wel veilig en komt puur vanuit Zyxel. Wij werken eraan deze melding te verwijderen. Over het steeds opnieuw invoeren van het wachtwoord heb ik nog geen duidelijk beeld hoe ik je kan helpen. Het is nooit de bedoeling om steeds het wachtwoord te moeten invullen. Nu zeg je '’En het door mij ingestelde passwoord blijft zitten'’, bedoel je dat het nu wel blijft? Zo niet, kan je mij dan precies vertellen wat je doet, en wat er gebeurd? Ik heb iets meer informatie nodig om je te helpen, super bedankt alvast!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen