Skip to main content
Beantwoord

Opnemen en afspelen met TV -app

• 30 januari 2025
  • 3 reacties
  • 319 Bekeken

Bij navraag aan de Odido klantenservice kwamen we er niet uit. Ik werd gewezen op dit forum om verder te komen. Op zich vreemd dat er niets overdeze functie bekend bleek.

Vraag:

Kan er met de TV-app worden opgenomen en afgespeeld of kan dat alleeen met het TV-kastje?

Beste antwoord door eric

Opnemen wordt gedaan in de cloud. Je kunt dat met de TVapp bedienen,  maar de opname vind dus niet bij jou thuis plaats, maar bij Odido in het datacentrum.  Je kunt deze opname functie aanzetten in je My-odido omgeving.

Bekijk origineel

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9379 reacties
  • Antwoord
  • 30 januari 2025

Opnemen wordt gedaan in de cloud. Je kunt dat met de TVapp bedienen,  maar de opname vind dus niet bij jou thuis plaats, maar bij Odido in het datacentrum.  Je kunt deze opname functie aanzetten in je My-odido omgeving.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 30 januari 2025
eric schreef:

Dank voor je reactie. Ik zie dat alleen in mijn telefoon-app. Maar de TV-app kan alleen met de TV afstandsbediening worden gestuurd. In My Odido zie ik ook niets over instellingen van de TVapp. Nergens info te vinden bij Odido. Ik kom er nog niet uit helaas.

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1831 reacties
  • 2 februari 2025

@fhvweeren Hoe ziet het menu eruit op je TV?

Oude interface
Nieuwe interface

Bij de oude interface moet je eerst naar Account voordat je je opnames kunt zien. Met de nieuwe interface zou je meteen Opnames moeten zien.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen