Skip to main content
Beantwoord

odido tv app geeft zwart scherm op samsung tv

• 29 januari 2025
  • 6 reacties
  • 98 Bekeken

Nieuwe Samsung tv QE32LS03C gekocht in dec 2024. Bouwjaar 2023.

Nieuwe klant sind 17 januari bij odido. 

Odido tv app geïnstalleerd op de Samsung tv, tv is aangesloten via wifi op onze odido router

Na opstarten vd odido app wordt het scherm zwart, je kunt geen klantnummer of pin invoeren 

Power down en weer opstarten heeft geen effect.

Wat is hier aan te doen, nieuwe beta versie vd app?

Of zijn er andere instellingen die dit probleem verhelpen.

Alvast bedankt

Grt J

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@Jojongblok, welkom op onze Community!

Dit is inderdaad bij ons bekend. Er loopt op dit moment een Béta-versie van de app. Als je je aanmeldt in dit topic dan zorgen wij dat jij een vouchercode krijgt om de Béta te downloaden:  

Bekijk origineel

6 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13380 reacties
  • Antwoord
  • 30 januari 2025

Hey ​@Jojongblok, welkom op onze Community!

Dit is inderdaad bij ons bekend. Er loopt op dit moment een Béta-versie van de app. Als je je aanmeldt in dit topic dan zorgen wij dat jij een vouchercode krijgt om de Béta te downloaden:  

Goedemiddag, poging ….. , naja … 

ik heb hetzelfde probleem, met klantenservice kom ik niks verder .

graag uw hulp 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Ongelofelijk Triest, ik zie dat je je al gemeld hebt in het juiste topic. Tot snel!

Hoi Cheyenne, leuk dat er nog iemand reageert van odido , niet dus …. We zijn nu dagen verder, maar geen reactie in de andere topic….

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 februari 2025

Wij hebben sinds kort een nieuwe samsung smart tv maar ik krijg heel vaak een zwart scherm met een wit/grijs rondje dat blijft draaien als wij opnamens willen terug zien. Blijkbaar vind de tv de opnamens niet. 

Wij kijken nu via de tv app. Het maakt niet uit van welke zender de opname is en ook niet het tijdstip waarop we willen terugkijken. 

Eerder keken we via de mediabox op een oudere samsung tv en daar hebben we nooit problemen mee gehad. 

Overigens kunnen we wel de opnamens bekijken op onze samsung gsm's en tablets zonder problemen. 

Wat is de oplossing voor dit probleem? Ik lees op het forum dat hier meerdere mensen het zelfde probleem hebben.

Demy van Odido
Moderator
  • Moderator | Mobiel
  • 59 reacties
  • 26 februari 2025

Hi ​@Leida09 , we snappen dat je zorgeloos van je favoriete programma’s wilt genieten. Het kan inderdaad dat de oude TV-app niet optimaal werkt op je nieuwe Samsung TV, sorry! Gelukkig hebben we een oplossing voor je: je kunt de nieuwe BETA-versie van de TV-app gebruiken voor een verbeterde kijkervaring. Je kan hiervoor een reageren op Odido TV - Béta: Samsung 2022 modellen en nieuwer. Zou je gelijk je profiel willen aanvullen met je klantnummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Wij komen hier dan zo snel mogelijk bij je terug! 

Mocht je nog vragen hebben, laat het me dan gerust weten! Anders wens ik je een fijne dag! 😊

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen