Skip to main content
Beantwoord

Philips tv geeft wit/ruisbeeld met mediabox

• 21 januari 2025
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

hoi allemaal,

ik stap binnenkort over naar odido internet en tv. Ik heb alle onlangs de mediabox(4k tv box 1 gen) ontvangen en ik dacht deze alvast aan te sluiten dat dit al klaar staat wanneer de overstap plaats vind.

Bij het aansluiten van de media box op mijn tv krijg ik een wit/ruisbeeld scherm waarna mijn tv eigenlijk niks meer doet.

ik heb het idee dat het aan de resolutie komt vanaf de mediabox, ik heb dit eerder alleen gehad met het aansluiten van een ps4 op deze tv. nadat ik hiervan de instellingen op de PlayStation op een lagere resolutie had gezet was hiermee het probleem verholpen.

het betreft een Philips 49PUS7909/12

tv werkt zelf op een verouderde Android versie waarmee de app van odido niet geïnstalleerd kan worden.

heeft iemand een idee/oplossing, en of dit probleem überhaupt verholpen kan worden? 

alvast bedankt voor de hulp!

Beste antwoord door Robin.Klein

probleem is opgelost.

ik heb via een anders scherm de resolutie kunnen wijzigen van de mediabox.

hierbij instelling voor automatisch beste resolutie kiezen uitgeschakeld.

hierna is het probleem met ruisbeeld verholpen

Bekijk origineel

2 reacties

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 21 januari 2025

probleem is opgelost.

ik heb via een anders scherm de resolutie kunnen wijzigen van de mediabox.

hierbij instelling voor automatisch beste resolutie kiezen uitgeschakeld.

hierna is het probleem met ruisbeeld verholpen

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14605 reacties
  • 22 januari 2025

Hey ​@Robin.Klein, welkom op onze Community!

Fijn om te horen dat je het zelf al hebt kunnen oplossen en de oplossing hier gedeeld hebt. Dat is altijd handig stel andere klanten hebben hetzelfde issue! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen