Skip to main content
Beantwoord

TV pincode werkt niet en blijft hangen op "Nog niet bekend" op de website

• 19 januari 2025
  • 9 reacties
  • 103 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Goedendag,

ik heb per brief mijn inlog ontvangen met TV klantnummer en pincode. Ik probeer hier mee in te loggen, maar deze werkt niet.

Op de website staat bij TV pincode “Nog niet bekend”. (terwijl deze dus wel bekend is, die stond immers in de brief). Ik heb daar ook meermaals geprobeerd de pincode aan te passen, ik krijg dan de melding dat dit gelukt is, maar vervolgens blijft deze nog steeds op “Nog niet bekend” staan en werkt de inlog nog steeds niet.

Kunt u dit aub repareren?

Daarnaast heb ik de vraag of het On-Demand geblokkeerd kan worden of de limiet op €0 gezet kan worden (op de website wordt alleen een limiet van €200 geboden), zoals genoemd in dit topic: 

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@TGD, welkom op onze Community en bij Odido!

Ik zie dat je abonnement nog niet opgeleverd is, dan werken je inloggegevens ook nog niet. Pas als je opgeleverd bent kun je gebruik maken van onze diensten. Ik zie dat Guidion op 24-02 langskomt om de installatie te voltooien. Vanaf 24-02 kun je gebruik maken van Tv, ook dan pas kan ik je limiet op € 0.00 zetten. Zou je dan opnieuw contact op willen nemen zodat ik dat voor je kan regelen? Alvast bedankt!

Bekijk origineel

9 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14722 reacties
  • Antwoord
  • 20 januari 2025

Hey ​@TGD, welkom op onze Community en bij Odido!

Ik zie dat je abonnement nog niet opgeleverd is, dan werken je inloggegevens ook nog niet. Pas als je opgeleverd bent kun je gebruik maken van onze diensten. Ik zie dat Guidion op 24-02 langskomt om de installatie te voltooien. Vanaf 24-02 kun je gebruik maken van Tv, ook dan pas kan ik je limiet op € 0.00 zetten. Zou je dan opnieuw contact op willen nemen zodat ik dat voor je kan regelen? Alvast bedankt!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 20 januari 2025

Hoi, dat is vreemd, want in de brief staat:

Meteen al tv kijken!
Probeer Odido online TV meteen al via je browser of de TV app

Bij een andere abonnee heb ik begrepen dat deze wel al TV konden kijken sinds betreffende brief. Klopt de brief dan niet (meer)?

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9313 reacties
  • 20 januari 2025

Dat was vroeger ten onrechte. Je kunt formeel tv kijken zodra je abonnement ingaat.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 15 februari 2025

Goedendag,

inmiddels is het gelukkig wel gelukt het TV-profiel te activeren en werkt de pincode voor het TV kijken.

Zou aub nu de limiet van €0 voor on-demand kunnen instellen? alvast hartelijk dank

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2395 reacties
  • 16 februari 2025

Hoi ​@TGD, super om te horen! 😊 We kunnen je limiet pas instellen als je abonnement volledig actief is. Geef je ons dan een seintje? Dan maken we het in orde! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 24 februari 2025

Goedendag ​@Ishana van Odido 

vandaag is het abonnement actief geworden, kunt u aub de limiet van 0 euro instellen?

Ook wilde ik graag vragen of ingesteld kan worden dat ik een BTW-specificatie op de facturen krijg, deze optie zie ik niet in Mijn Odido, dus zou u dit aub voor mij kunnen instellen?

Alvast hartelijk dank

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4414 reacties
  • 26 februari 2025

@TGD Super fijn om te lezen dat het abonnement inmiddels actief is. Ik help je natuurlijk graag verder bij het instellen van het limiet!
Wil je alleen nog je geboortedatum toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik direct voor je aan de slag. 

Betreft de BTW-specificatie, deze staat standaard op de facturen van Internet + TV abonnementen. Je hoeft hier dus niets voor aan te vinken. 

Geef je mij een seintje als je zover bent? Dan kijk ik gelijk met je mee! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 26 februari 2025

Ik heb het geboortejaar ingevuld, als u het in kunt stellen, graag.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1684 reacties
  • 28 februari 2025

Hi ​@TGD, dat kan ik zeker voor je doen! Het limiet voor Video On Demand is nu op € 0 gezet waardoor je hier geen kosten voor kan maken. Mocht je in de toekomst dit limiet willen aanpassen, dan kan je dit altijd regelen in jouw Mijn Odido account. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, laat het gerust weten. Wij zijn er voor je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen