Skip to main content
Beantwoord

van taal naar spraak oid

• 19 januari 2025
  • 4 reacties
  • 46 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Sinds een paar dagen heb ik ineens een stem bij alles wat ik doe. Waarschijnlijk spraak ondersteuning oid maar wat ik ook probeer, ik krijg haar niet de mond gesnoerd. Dus help?

Beste antwoord door Joska75

Teresa van Odido schreef:

@Joska75 Handig die spraakbediening, maar dit is natuurlijk teveel van het goede. Ik help je graag verder! 😀

Wil je in de instellingen het volgende nagaan: Ga naar instellingen (tandwieltje rechts bovenin de hoek) > Apparaatvoorkeuren > Toegankelijkheid > Staat ‘TalkBack’ aan? Mocht dit het geval zijn kun je dit uitzetten. Daarnaast ben ik benieuwd of je al eens hebt geprobeerd om de Mediabox van de stroom te halen? Zo niet, wil je dit alsnog eens proberen? 

Laat je mij weten of het is gelukt?

Hoi Teresa, gelukt! Dankjewel ♡

Bekijk origineel

4 reacties

emilimeters
  • is een Top Poster
  • 444 reacties
  • 19 januari 2025

dat heet: getrouwd zijn, kun je helaas niet makkelijk uitzetten 😉

• Auteur
  • 2 reacties
  • 19 januari 2025

Hahahaha nou dat is me dan wel gelukt nu de tv nog

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4742 reacties
  • 19 januari 2025

@Joska75 Handig die spraakbediening, maar dit is natuurlijk teveel van het goede. Ik help je graag verder! 😀

Wil je in de instellingen het volgende nagaan: Ga naar instellingen (tandwieltje rechts bovenin de hoek) > Apparaatvoorkeuren > Toegankelijkheid > Staat ‘TalkBack’ aan? Mocht dit het geval zijn kun je dit uitzetten. Daarnaast ben ik benieuwd of je al eens hebt geprobeerd om de Mediabox van de stroom te halen? Zo niet, wil je dit alsnog eens proberen? 

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 19 januari 2025
Teresa van Odido schreef:

Hoi Teresa, gelukt! Dankjewel ♡

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen