Skip to main content
Beantwoord

zappen en zwart beeld

• is een Top Poster
  • 14 reacties

Elke keer als ik de tv opstart staat er druk op herstarten.

Daarna 1 2 3 doen het goed ,de rest van de zenders zijn zwart ,ik moet dan heel de tijd heen en weer zappen voordat ik beeld heb bij een zender.

Ik heb hier 10 maanden geleden hetzelfde probleem gelezen en zou willen weten of hier al een oplossing voor is?

Gr mo

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@monarie, ik ben er voor je! Begrijp ik het goed en gaat dit om de Odido TV app op je smart-tv? Is de app al eens volledig verwijderd? Heb je dit probleem ook via de Odido Online TV app, op een mobiel apparaat, of speelt het hier niet? En welke televisie heb je precies, wat is het merk en modelnummer? Ik ga dit dan voor je na!

Bekijk origineel

25 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2592 reacties
  • Antwoord
  • 18 januari 2025

Hi ​@monarie, ik ben er voor je! Begrijp ik het goed en gaat dit om de Odido TV app op je smart-tv? Is de app al eens volledig verwijderd? Heb je dit probleem ook via de Odido Online TV app, op een mobiel apparaat, of speelt het hier niet? En welke televisie heb je precies, wat is het merk en modelnummer? Ik ga dit dan voor je na!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 18 januari 2025

Hoi ik heb een samsung neo Qled 43QN92C tv. Het os is tyzen laatste versie.

Het gaat idd over de odido app op smart tv

App nog niet verwijderd en online kijken doe ik niet.

Bij mijn vorige niet smart tv had ik een android ip box formuler z10 er tussen en toen had ik geen problemen.

Mvg monique

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2159 reacties
  • 19 januari 2025

Hoi ​@monarie, bedankt voor deze informatie! Zou je de app eens willen verwijderen en opnieuw installeren? Ik hoor graag of dit verschil maakt! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 19 januari 2025

Hoi

Gisteren avond de app verwijderd en opnieuw gedaan ,precies hetzelfde probleem en nu ook nog af en toe het beeld kort stil staan.

Vanmiddag ook het modem gerestart, eerst met zappen stil staand beeld en daarna goed en na een poosje met zappen weer zwart beeld.

Je moet heel de tijd langzaam heen en weer zappen voordat je beeld hebt.

Ik heb er nu alles aan gedaan en ik ben niet de enige,zou het fijn vinden als jullie het oplossen.

Gr Monique

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13380 reacties
  • 20 januari 2025

Hey ​@monarie, is je tv toevallig van 2022 of nieuwer? Er is een bekend probleem met zwart beeld, er loopt op dit moment een Béta-versie van de app. Als je die wilt proberen zou je hier dan een reactie willen achterlaten? Dan zorgen wij voor de vouchercode zodat je de app kunt installeren!  

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 20 januari 2025

Hoi

Het model van mijn tv is idd van 2023.

Ik wil die beta app wel proberen want zoals het nu gaat is niks.

Al vast hedankt

Monique

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 22 januari 2025

Nogmaals ja ik wil de beta app proberen

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 22 januari 2025

Wij kunnen de beta versie niet installeren omdat we met onze remote geen virtueel toetsenbord op kunnen roepen in het instellingen menu. Heel veel mensen hebben hier last van en het bederft het kijkgenot aanzienlijk. We betalen maandelijks voor een goed werkend tv pakket maar het werkt niet naar behoren. Zenders op zwart, de app continu opnieuw op moeten starten, beeld wat hapert en vastloopt. Alles is al geprobeerd.In jullie disclaimer staat als je geen virtueel keyboard kan openen met je remote dat jullie niks kunnen betekenen.Alle andere apps die wij op de tv hebben werken wel naar behoren. Er moet een oplossing komen. De app die jullie beschikbaar hebben voor tyzen os werkt niet naar behoren.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13380 reacties
  • 23 januari 2025

Heb je niet de knop op je afstandsbediening met de 3 kleurtjes ​@monarie? Daarmee roep je het toetsenbord op namelijk. We weten dat het issue speelt en daarom loopt de Béta-versie. Zodra de testen klaar zijn kunnen we naar productie. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 23 januari 2025

We zullen het nog een keer proberen

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 23 januari 2025

Ik ben eindelijk wat opgeschoten. In de handleiding staat tv instellingen menu. Het moest zijn app instellingen menu. Maar goed daar heb ik het toetsenbord wel op kunnen roepen 134678 ingetikt. Nu word er gevraagd om een activeringscode. Kunnen jullie mij die leveren? Ik heb de odido nog gebeld maar niemand weet van de beta app of activeringscode.

Want die code kan ik nergens aanvragen behalve hier. Jullie moeten een code aan mij geven om de beta te kunnen downloaden.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 23 januari 2025

Er zou volgens de instructies een privebericht gestuurd worden met de code maar ik ontvang maar niks.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4098 reacties
  • 24 januari 2025

@monarie Ik heb de code meteen voor je aangevraagd. Zodra ik deze ontvang, stuur ik deze gelijk naar je door in een privébericht. Naar verwachting zal dit maandag zijn. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 30 januari 2025

Code werkt niet,fout melding.

Heb dit ook gemeld in prive bericht

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13380 reacties
  • 30 januari 2025

Krijg je toevallig de foutcode: 1544202 ​@monarie? Ik heb nog 2 andere klanten die dit hebben met een Neo QLED namelijk. Dan voeg ik je toe aan het incident.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 30 januari 2025

Ja klopt deze foutcode hebben ook

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13380 reacties
  • 31 januari 2025

Ik heb je toegevoegd aan het incident ​@monarie, ze gaan het verder onderzoeken! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 31 januari 2025

Dank je ,ik hoor wel hoe het verder gaat

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 1901 reacties
  • 1 februari 2025

@monarie gaat helemaal goedkomen, ze zijn ermee aan de slag. Voor nu wil ik je nog een mooi weekend toewensen!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 4 maart 2025

Er is weer een maand voorbij,is er al een oplossing gevonden voor het probleem?

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4098 reacties
  • 7 maart 2025

@monarie Ik snap goed dat je benieuwd bent of er al een update bekend is. Ik zoek dit graag voor je uit! 

Wil je alleen nogmaals de gegevens in je community profiel nagaan? Ik kan geen actief abonnement vinden. Laat je het mij weten? Ik kijk dan gelijk met je mee! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 7 maart 2025

Hoi sorry had typefout gemaakt bij huisnummer.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13380 reacties
  • 10 maart 2025

Hey ​@monarie, ik heb navraag gedaan bij het TV-team. Zij hebben dit bij Samsung neergelegd maar toen was er nog geen antwoord. Hopelijk nu wel! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 10 maart 2025

Dit is een vaag antwoord zeg,toen was er nog geen antwoord,hopelijk nu wel.

Is er nu een oplossing of hoop je dat.

Ik krijg elke keer antwoord van iemand anders en niemand weet wat.

Super

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13380 reacties
  • 11 maart 2025

Ik heb gister navraag voor je gedaan ​@monarie, echter hebben wij nog geen reactie van Samsung gehad hierover. Voor nu wachten wij ook nog op een concreet antwoord. Mijn excuses voor de lange wachttijd! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen