Ik sta op het punt om over te stappen van ziggo naar Odido glasvezel tv en internet. Ik zal normaal niet zo snel overstappen en ik vind het ook spannend of dalijk alles het minimaal zo goed doet als nu. Ik maak me vooral een beetje zorgen over mijn vier tv’s. Twee werken nu via een ziggo kastje en twee via een ci+ module van ziggo die je als pasje in de tv steekt. Hoe gaat dat dalijk uitzien na de overstap? Ik krijg van Odido iedere keer de vraag of het allemaal smart tv’s betreft. Ik weet alleen zeker dat de tv in de woonkamer een smart tv is, volgens mij de andere drie niet. De Odido medewerker aan de telefoon begon over chromecast die we op twee tv’s hebben aangesloten, maar die wil ik niet gebruiken om tv te kijken. Ik zou gewoon een simpel antwoord van Odido hoe het dalijk na de overstap geborgd us dat ik op de vier tv’s gewoon weer tv kan kijken zoals altijd het geval was. Hopelijk kan me hier iemand verder helpen.
Overstap informatie tv
Beste antwoord door Demi van Odido
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.