Skip to main content
Beantwoord

Geen activatiecode viaplay

  • 3 januari 2025
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Borgg

Beste Odido, 

Gisteren viaplay via jullie besteld.  Mail ontvangen maar hierin zit geen code. 

Net gebeld en zij weten ook van geen code. Heel vreemd dit.  

Nu moet ik wel 8.99 betalen voor een dienst die ik niet kan activeren.  

Rare gang van zaken dit.  

Beste antwoord door Borgg

Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Borgg, welkom op onze Community!

De activatie van Viaplay gaat gemakkelijk via de activatie e-mail. Daar heb je geen code voor nodig. Nu ben ik voor je gaan kijken maar zie ik dat je Viaplay weer hebt opgezegd. Klopt dit? 

 

Klopt, het deed het niet een na ons eerste telefoontje hebben wij het opgezegd.  Vanmiddag opnieuw gebeld en een andere collega gesproken. Zij heeft het account gereset  waardoor viaplay het inmiddels doet 

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14605 reacties
  • 3 januari 2025

Hey ​@Borgg, welkom op onze Community!

De activatie van Viaplay gaat gemakkelijk via de activatie e-mail. Daar heb je geen code voor nodig. Nu ben ik voor je gaan kijken maar zie ik dat je Viaplay weer hebt opgezegd. Klopt dit? 


Borgg
  • Auteur
  • Debutant
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 3 januari 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Borgg, welkom op onze Community!

De activatie van Viaplay gaat gemakkelijk via de activatie e-mail. Daar heb je geen code voor nodig. Nu ben ik voor je gaan kijken maar zie ik dat je Viaplay weer hebt opgezegd. Klopt dit? 

 

Klopt, het deed het niet een na ons eerste telefoontje hebben wij het opgezegd.  Vanmiddag opnieuw gebeld en een andere collega gesproken. Zij heeft het account gereset  waardoor viaplay het inmiddels doet 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen