Skip to main content
Beantwoord

Geen verbinding

• 27 december 2024
  • 16 reacties
  • 107 Bekeken

Goedemorgen, 

Ik heb helaas een storing en en lukt niet om telefonisch geholpen te worden. Er is 3 dagen geen verbinding voor mijn internet & tv. Op het modem brand een rood wereldbolletje en op het huawei kastje knippert het PON lampje snel. 

Alle voorgeschreven stappen zoals stroom uit, fabrieksinstellingen etc. zijn al geprobeerd. 

Beste antwoord door Gebruikeranton

Het probleem lijkt te zijn verholpen! Een monteur gaf telefonisch door dat hij bij mijn huis was en het kon oplossen zonder binnen te komen. 

Hartelijk dank voor jullie hulp:)

Er lijkt vanmiddag nog wel een afspraak gemaakt te zijn voor a.s. maandag, deze kan ik niet annuleren

Bekijk origineel

16 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1776 reacties
  • 27 december 2024

Hi ​@Gebruikeranton, ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie inderdaad dat hier iets aan de hand is. Ik heb dit dan ook direct voor je doorgezet naar onze technische dienst, zodat zij dit verder voor je kunnen onderzoeken. Zodra hier een update over is, laten we dit gelijk aan je weten. Maak je gebruik van een simkaart van ons of Ben? Dan kan ik je voorzien van vouchers voor onbeperkt mobiele data totdat dit opgelost is. Laat je het me weten als ik dit voor je kan regelen? 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 27 december 2024

Dag Nora, bedankt voor je reactie! Fijn dat het opgepakt is:) 

Ik heb helaas geen simkaart van Odido of Ben en maak graag gebruik van je aanbod.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 3263 reacties
  • 27 december 2024

Hi ​@Gebruikeranton, graag gedaan namens Nora! Wij kunnen echter alleen extra data regelen op een simkaart van onszelf of Ben. Heb je deze niet, dan heb ik geen zeggenschap over dit abonnement van een andere provider. Sorry! Weet wel dat we dit snel oplossen voor je. We houden je op de hoogte!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 27 december 2024

Zou het dan wel kunnen als ik een prepaid kaart van Odido koop? Ik ben heel blij met jullie voornemen om het snel op te lossen, maar even rondkijken bij andere gebruikers met dezelfde klachten leert me dat het zomaar 2 weken kan duren voor er een oplossing is. 

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2433 reacties
  • 28 december 2024

Hoi ​@Gebruikeranton, dit is zeker mogelijk! Laat je ons weten als je dit gekocht hebt? Dan kunnen wij een vouchercode verzenden! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 10 januari 2025

Goedemorgen, zojuist is voor de tweede keer de afspraak door de monteur geannuleerd wegens uitval. Ik ga nu voor de derde keer een afspraak maken, maar ik moet daarbij weer achteraan in de rij aansluiten. Naast dat ik rekening houd met zo’n afspraak kan ik nu langer geen gebruik maken van internet en tv. Is hier een oplossing voor? Of misschien een garantie dat het bij de 3e poging wel doorgaat?

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4546 reacties
  • 11 januari 2025

@Gebruikeranton Allereerst mijn oprechte excuses dat de afspraak weer is geannuleerd. Dit is echt niet de bedoeling. 

Ik heb direct gemaild naar mijn collega’s van Guidion of zij er voor kunnen zorgen dat de volgende afspraak doorgaat. Ik heb er vertrouwen in dat dit goed moet komen! 

Mocht er onverhoopt toch iets misgaan, trek je dan meteen bij mij aan de bel? Ik ga er dan meteen opnieuw achteraan!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 14 januari 2025

Goedemiddag, 

Ik krijg zojuist wéér bericht dat de monteur vandaag wegens uitval niet komt. 

Kan ik misschien zelf iets doen om het op te lossen?

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 3263 reacties
  • 15 januari 2025

Hi ​@Gebruikeranton, mijn oprechte excuses. Weet dat is absoluut niet de bedoeling is. Ik heb dit metéén intern doorgespeeld naar Guidion. Dit zal vandaag met spoed worden opgepakt, hopelijk hoor je vandaag al meer over een nieuwe afspraak. Deze nieuwe afspraak zal dan toezicht verlopen, zodat deze niet nog een keer vervalt. Ontzettend veel dank voor je geduld zover!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 15 januari 2025

Dag Cheyenne, bedankt voor je reactie! 

Ik kreeg zojuist een sms van Guidion. Er is blijkbaar een afspraak ingepland voor morgenmiddag, maar dan ben ik niet thuis vanwege mijn werk. Ik kan op zo’n korte termijn geen vrij krijgen. 

Het lukt me ook niet om de afspraak aan te passen, waarschijnlijk omdat ik deze niet zelf gemaakt heb. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4546 reacties
  • 16 januari 2025

@Gebruikeranton Goed dat je dit gelijk aangeeft. Ik help je natuurlijk graag verder! 

Ik heb meteen mijn collega’s van Guidion gemaild met het verzoek om de afspraak van vandaag uit het systeem te halen. Zij zullen contact opnemen om samen een nieuwe afspraak in te plannen. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen? Ik sta voor je klaar!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • Antwoord
  • 16 januari 2025

Het probleem lijkt te zijn verholpen! Een monteur gaf telefonisch door dat hij bij mijn huis was en het kon oplossen zonder binnen te komen. 

Hartelijk dank voor jullie hulp:)

Er lijkt vanmiddag nog wel een afspraak gemaakt te zijn voor a.s. maandag, deze kan ik niet annuleren

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 17 januari 2025

Superfijn om te horen ​@Gebruikeranton

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 20 januari 2025

Goedenavond,

Op de factuur die ik vandaag ontving, zie ik dat er gewoon een volle maand gefactureerd is na een storing van bijna een maand. Moet ik nou echt zelf om een vergoeding vragen? 
Nadat ik 3x een avond vrij hield voor een monteur die op het laatste moment afmeldde, zou het chic zijn als jullie zelf een compensatie voor de storing aanbieden;)

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9475 reacties
  • 21 januari 2025

Dat gaat inderdaad niet automatisch maar een moderator kan je wel helpen. Wacht even op zijn/haar bericht.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 28 februari 2025

Inmiddels zijn we een maand verder en nog niets gezien. Laat die compensatie maar zitten. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen