Skip to main content
Beantwoord

alleen zenders op afstandbediening geen gids, radio e.d.


  • is een Master Poster
  • 10 reacties

Vanmorgen is bij ons Glasvezel Internet en TV geïnstalleerd. De TV werkt en ook de wifi doet het maar via  de afstandbediening kan ik alleen op 1 t/m 0 drukken en krijg ik geen gids, apps, radio e.d.. te zien. 
Wel Netflix.

Ik heb al ontkoppeld en weer gekoppeld. 
Maakt niets uit. 
 

als ik dan toch ergens bovenin gids kan aanklikken meldt de tv dat er geen internetverbinding is…

 

Beste antwoord door Ezz1968

Cheyenne van Odido schreef:

Dank ​@Ezz1968! Ik heb je bij deze een nieuwe Mediabox toegestuurd. Deze leveren we zo snel mogelijk, je ontvangt een e-mail van de bezorgdienst zodra deze in hun handen is. Zo kan je het pakket gemakkelijk volgen. We sturen je nog een retourinstructie voor het terugsturen van deze Mediabox. Alvast bedankt voor deze moeite en laat mij de uitkomst weten!

 

@Cheyenne van Odido 

Box gisteren ontvangen en geïnstalleerd en alles werkt nu.

 

Waar kan de andere box naartoe worden verstuurd? 

Bekijk origineel

16 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13690 reacties
  • 13 december 2024

Hi ​@Ezz1968, welkom op onze Community!

Het kan zijn dat de connector van de batterij niet helemaal lekker is. Kan je eens nieuwe batterijen erin stoppen en kijken of de knoppen dan wel werken? Heb je de Mediabox bekabeld aangesloten? Zo niet, kan je hem bekabeld aansluiten en kijken of je de melding van geen internet als nog voorkomt? 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 13 december 2024

Beiden gedaan en beide keren geen succes.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 13 december 2024

 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 13 december 2024

Alles is blijkbaar wel verbonden. Rara politiepet

 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 13 december 2024

​@Tommie van Odido  De Odido TV app op tablet en TV werkt wel.

 

 

 

 


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2211 reacties
  • 14 december 2024

Hoi ​@Ezz1968, ik help je graag verder! Voor mij is nog niet duidelijk uit de foto's of je dezelfde foutmelding ook krijgt wanneer je je Mediabox bekabeld aansluit. Ervaar je dan verschil? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 14 december 2024

@Ishana van Odido Er is geen verschil tussen wel/niet bekabeld


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13690 reacties
  • 17 december 2024

Kan je de Mediabox eens voorzien van een factory reset ​@Ezz1968? Werkt hij dan wel weer? Anders kunnen we wel een nieuwe Mediabox uittesten!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 19 december 2024

@Tommie van Odido  Resetten maakt geen verschil


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2644 reacties
  • 20 december 2024

Dank ​@Ezz1968! Ik heb je bij deze een nieuwe Mediabox toegestuurd. Deze leveren we zo snel mogelijk, je ontvangt een e-mail van de bezorgdienst zodra deze in hun handen is. Zo kan je het pakket gemakkelijk volgen. We sturen je nog een retourinstructie voor het terugsturen van deze Mediabox. Alvast bedankt voor deze moeite en laat mij de uitkomst weten!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • Antwoord
  • 22 december 2024
Cheyenne van Odido schreef:

Dank ​@Ezz1968! Ik heb je bij deze een nieuwe Mediabox toegestuurd. Deze leveren we zo snel mogelijk, je ontvangt een e-mail van de bezorgdienst zodra deze in hun handen is. Zo kan je het pakket gemakkelijk volgen. We sturen je nog een retourinstructie voor het terugsturen van deze Mediabox. Alvast bedankt voor deze moeite en laat mij de uitkomst weten!

 

@Cheyenne van Odido 

Box gisteren ontvangen en geïnstalleerd en alles werkt nu.

 

Waar kan de andere box naartoe worden verstuurd? 


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2211 reacties
  • 22 december 2024

Hoi ​@Ezz1968, dit leggen we voor je uit in dit topic: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je alvast hele fijne feestdagen! ✨ Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 23 december 2024

@Ishana van Odido  Ik had dat al gelezen maar ik heb geen QR code of label gemaild gekregen…

Zou deze aan mij verstuurd kunnen worden?

Alvast dank!


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2644 reacties
  • 23 december 2024

Hi ​@Ezz1968, ik verwijs je graag naar de mail die wij op 20-12 hebben gestuurd rond 12:43. Hierin staat de link naar de QR code, heel groot aangegeven. Heb je deze mail niet meer, dan moet ik je vragen de apparatuur zonder QR code op te sturen. Dit is namelijk een eenmalige code. Dat doe je zo:

Stop een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar Odido. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail. 

Succes en bedankt!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 23 december 2024

@Cheyenne van Odido  Hebbes! 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2644 reacties
  • 24 december 2024

Toppie ​@Ezz1968! 😁


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen