Vanmorgen is bij ons Glasvezel Internet en TV geïnstalleerd. De TV werkt en ook de wifi doet het maar via de afstandbediening kan ik alleen op 1 t/m 0 drukken en krijg ik geen gids, apps, radio e.d.. te zien. Wel Netflix.
Ik heb al ontkoppeld en weer gekoppeld. Maakt niets uit.
als ik dan toch ergens bovenin gids kan aanklikken meldt de tv dat er geen internetverbinding is…
Beste antwoord door Ezz1968
Cheyenne van Odido schreef:
Dank @Ezz1968! Ik heb je bij deze een nieuwe Mediabox toegestuurd. Deze leveren we zo snel mogelijk, je ontvangt een e-mail van de bezorgdienst zodra deze in hun handen is. Zo kan je het pakket gemakkelijk volgen. We sturen je nog een retourinstructie voor het terugsturen van deze Mediabox. Alvast bedankt voor deze moeite en laat mij de uitkomst weten!
Het kan zijn dat de connector van de batterij niet helemaal lekker is. Kan je eens nieuwe batterijen erin stoppen en kijken of de knoppen dan wel werken? Heb je de Mediabox bekabeld aangesloten? Zo niet, kan je hem bekabeld aansluiten en kijken of je de melding van geen internet als nog voorkomt?
Hoi @Ezz1968, ik help je graag verder! Voor mij is nog niet duidelijk uit de foto's of je dezelfde foutmelding ook krijgt wanneer je je Mediabox bekabeld aansluit. Ervaar je dan verschil? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana
Dank @Ezz1968! Ik heb je bij deze een nieuwe Mediabox toegestuurd. Deze leveren we zo snel mogelijk, je ontvangt een e-mail van de bezorgdienst zodra deze in hun handen is. Zo kan je het pakket gemakkelijk volgen. We sturen je nog een retourinstructie voor het terugsturen van deze Mediabox. Alvast bedankt voor deze moeite en laat mij de uitkomst weten!
Dank @Ezz1968! Ik heb je bij deze een nieuwe Mediabox toegestuurd. Deze leveren we zo snel mogelijk, je ontvangt een e-mail van de bezorgdienst zodra deze in hun handen is. Zo kan je het pakket gemakkelijk volgen. We sturen je nog een retourinstructie voor het terugsturen van deze Mediabox. Alvast bedankt voor deze moeite en laat mij de uitkomst weten!
Hoi @Ezz1968, dit leggen we voor je uit in dit topic: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je alvast hele fijne feestdagen! ✨ Groetjes, Ishana
Hi @Ezz1968, ik verwijs je graag naar de mail die wij op 20-12 hebben gestuurd rond 12:43. Hierin staat de link naar de QR code, heel groot aangegeven. Heb je deze mail niet meer, dan moet ik je vragen de apparatuur zonder QR code op te sturen. Dit is namelijk een eenmalige code. Dat doe je zo:
Stop een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar Odido. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.