Goedendag,
Ik zit met het volgende probleem ik kijk via op app op mijn google streamer.
Alle andere streamingdiensten op de streamer geven goed geluid.
Behalve de odido tv app, het geluid is slecht van kwaliteit en zacht van geluids niveau.
Goedendag,
Ik zit met het volgende probleem ik kijk via op app op mijn google streamer.
Alle andere streamingdiensten op de streamer geven goed geluid.
Behalve de odido tv app, het geluid is slecht van kwaliteit en zacht van geluids niveau.
Beste antwoord door Nora van Odido
Hi
Ga naar Settings -> CEC Control -> Schakel volume control uit -> Zet de Mediabox op volume 100 -> Zet volume control weer aan.
Ga naar Settings -> Remotes & Accessoires -> Afstandsbediening -> Change volume control uit of aan zetten.
Ga naar Instellingen > Apparaatvoorkeuren > Weergave en geluid > HDMI CEC > Volumeregeling en zet Volumeregeling op 'AAN'.
Als alternatieve oplossing kan je ook dit proberen - Ga naar Instellingen > Apparaatvoorkeuren > Weergave en geluid > Geavanceerde geluidsinstellingen > Indelingen selecteren. De instelling staat standaard op 'Automatisch'. pas dit aan naar 'Passthrough'.
Dat het geluid namelijk weer terug springt op 1 lijkt namelijk met deze instellingen te maken hebben. Ook ben ik erg benieuwd of je gebruik maakt van externe audio apparatuur, wil je dit aan me laten weten?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.