Skip to main content

alleen publieke zenders de rest zwart

• 2 oktober 2024
  • 5 reacties
  • 51 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds vanmorgen alleen de publieke zenders de rest is zwart. Heb de app op de tv al opnieuw geïnstalleerd en de modem losgekoppeld maar het probleem blijft. Iemand een oplossing?

Uitgelichte reactie

3 oktober 2024

Welkom op onze community! @Vissers90 

Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt en fijn dat je zelf al het één en ander hebt getest. Ik help je graag verder, zodat je weer van alle zenders kan genieten! 

Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden? Dan kijk ik meteen met je mee. 

• Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden)
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
  • Wat is de softwareversie van de TV?
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?
  • Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?

5 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 3 oktober 2024

Welkom op onze community! @Vissers90 

Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt en fijn dat je zelf al het één en ander hebt getest. Ik help je graag verder, zodat je weer van alle zenders kan genieten! 

Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden? Dan kijk ik meteen met je mee. 

• Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden)
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
  • Wat is de softwareversie van de TV?
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?
  • Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 4 februari 2025

Dit gebeurt wel vaker en ia erg irritant. Ben benieuwd of dit ooit opgelost gaat worden op mijn nvidea shield. Dan maar via een andere weg.

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 85 reacties
  • 5 februari 2025
LMvN schreef:

Dit gebeurt wel vaker en ia erg irritant. Ben benieuwd of dit ooit opgelost gaat worden op mijn nvidea shield. Dan maar via een andere weg.

Hey ​@LMvN, welkom op onze community! Je wil natuurlijk zorgeloos TV kunnen kijken. Snappen we! Bedoel je dat je dit probleem alleen ervaart op je NVIDIA SHIELD? Hoe gaat het TV kijken via de Odido TV app of Odido Online TV app op een mobiel apparaat?

Ik hoor het graag! 😁

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 5 februari 2025

Ik kijk alleen TV via de shield of via die android box van odido ( dat gaat prima ). Gisteren deed hij het uiteindelijk weer, maar kreeg hele tijd de melding ‘Er ging iets mis, probeer het later nog een keer’ terwijl netflix het wel deed. 

Wat ik wel had gedaan is cache en alle data weggehaald, gedwongen stoppen, dus Odidio helemaal opnieuw opgestart, aanmelden met klant nr en pincode etc etc. Toen deed hij het niet meteen, maar wel snel erna. Of het toeval is, Joost mag het weten ;)

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3013 reacties
  • 5 februari 2025

Dank ​@LMvN! Super dat je dit al getest hebt. Download je de app op de shield? En is deze draadloos of bekabeld verbonden met het modem? Hou het zeker in de gaten en anders kan je altijd bij ons aankloppen. Deel dan wel het modelnummer, dan kijken wij verder!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen