Ik heb sinds 1 augustus glasvezel tv en internet bij jullie.
Tot nu toe niks dan problemen. Vrij vlot na de activatie( week of 2) begon het tv beeld steeds stil te staan en dat ging over tot zwart beeld dan weer tv dan weer zwart beeld. Eerst op een paar zenders en daarna overal.
Diverse keren gebeld.. de boel gereset.. toen kon ik niet meer met de afstandsbediening op de apps komen. ( toen had ik dus en slecht tv en geen netflix ed) kreeg ik eerst een nieuwe afstandsbediening.. dat hielp niet . toen heb ik een nieuw tv kastje gekregen. Daarmee leek het probleem over ( moest wel alles opnieuw instaleren) en nu sinds 2 dagen begint het hele gedoe weer van voren af aan.. of het beeld staat steeds even stil of het word zwart om de 3 seconden.
Ik durf dus niet te gaan resetten want dan ben ik bang dat ik weer dat gezeur krijg dat ik niet bij de apps kan ( en dus helemaal geen tv kan kijken) het ligt dus echt aan het tv signaal niet aan het internet
Ook krijg ik steeds als ik de tv aan zet de vermelding dat de wifi niet is aangesloten ( nee ik zit bekabelt)
Waarom ?
ps. ik heb inmiddels spijt als haren op n hoofd dat ik dit abonement bij jullie heb afgesloten.. Er was mij stabiel en snel tv en internet belooft…