Skip to main content
Beantwoord

Internet+tv abbonement bekijken/wijzigen kan niet,

  • 18 september 2024
  • 2 reacties
  • 16 Bekeken

Goedenavond,

 

Zojuist wilde in een tv-pakket (ziggo) gaan toevoegen aan mijn abbonement. Zodra ik ingelogd ben en klik op de  knop internet+tv abbonement krijg ik een foutmelding. ook in de app kom ik niet verder? 

 

Is er een storing bekent? en zo ja hoe gaan we dit oplossen.

 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @brenda2889 

Hier ook hetzelfde via de app en website, misschien wordt dit vanzelf opgelost.

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21626 reacties
  • Antwoord
  • 18 september 2024

Hallo @brenda2889 

Hier ook hetzelfde via de app en website, misschien wordt dit vanzelf opgelost.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 19 september 2024

Hi @brenda2889, welkom op onze Community!

Er spelen op dit moment inderdaad wat issues met Mijn Odido. De technische dienst is hiervan op de hoogte en we doen er alles aan om dit zo snel mogelijk opgelost te krijgen. Excuses voor het ongemak. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen