Skip to main content

Samsung tv maakt geen wifi verbinding


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

 

Dinsdag 2 weken geleden kwam de monteur mij aansluiten op het netwerk van Odido. Toen maakte mijn 2 jaar oude Samsung tv na 3 dagen geen verbinding meer met WIFI. Ik heb mijn tv helemaal gereset maar dat hielp ook niet.
 

Afgelopen dinsdag en gisteren heb ik samen met de begeleiding gebeld met een medewerker van Odido, die ons met veel geduld probeerde te helpen. Gister belde hij mij terug, maar helaas het werkte niet.

De Odido medewerker heeft bij de moduminstellingen de wifi6 modus uitgezet en een netwerk op WPS2 aangemaakt. 
 

Ik hoop dat er iemand met veel geduld is die mij rustig en stapsgewijs kan helpen zodat ik weer WIFI op mijn tv heb en tv kan gaan kijken.

Uitgelichte reactie

4 maart 2024

Hallo @Marte9 

Wat je ook kan proberen :

Ga in je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat.

Bij de WiFi instellingen schakel 5 GHz uit.

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22190 reacties
  • 4 maart 2024

Hallo @Marte9 

Wat je ook kan proberen :

Ga in je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat.

Bij de WiFi instellingen schakel 5 GHz uit.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 4 maart 2024

Hallo @Waqqas 
 

Waar kan ik dit vinden?

 

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22190 reacties
  • 4 maart 2024

@Marte9 

Open een webbrowser

Type in het adresbalk 192.168.1.1

Gebruikersnaam admin

Wachtwoord staat achter de Zyxel op de sticker achter Login Password

In jet overzicht zie je de WiFi instellingen, schakel de toggle bij 5 GHz uit.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen