Skip to main content

Help! Mijn beide TV boxen slaan steeds vast.


Sinds enige tijd slaan mijn beide TV boxen steeds vast. Soms helpt het kortstondig door deze te resetten maar deze manier van TV kijken lijkt erger te worden of in elk geval niet te verminderen. Wat ik ook lijk te doen, het helpt in elk geval niet. 

Ik heb de TV box op meerdere manieren, meerdere keren gereset. 

Ik heb het internet meerdere keren gereset. 

Ik heb de instellingen terug gezet naar fabrieks en ik heb ze juist volledig gecustomized. Beide helpt niet. 

Wat kan ik nog meer? 

Uitgelichte reactie

17 januari 2024

Hi @RRdeKreek, daar gaan we iets aan doen! Ik heb nog een paar vraagjes over de TV Boxen. 

Hoe is de box aangesloten? Is dit de internetkabel uit het installatiepakket of een andere?

Is er met een andere internetkabel getest?

Gebeurt het vastlopen op vaste momenten of nadat je een bepaalde actie hebt uitgevoerd? 

Heb je dit op allebei de TV Boxen hetzelfde? 

Is het probleem op beide boxen hetzelfde? 

Vanaf wanneer ervaar je deze problemen?

 

Ik ben benieuwd!

13 reacties

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • 17 januari 2024

Hi @RRdeKreek, daar gaan we iets aan doen! Ik heb nog een paar vraagjes over de TV Boxen. 

Hoe is de box aangesloten? Is dit de internetkabel uit het installatiepakket of een andere?

Is er met een andere internetkabel getest?

Gebeurt het vastlopen op vaste momenten of nadat je een bepaalde actie hebt uitgevoerd? 

Heb je dit op allebei de TV Boxen hetzelfde? 

Is het probleem op beide boxen hetzelfde? 

Vanaf wanneer ervaar je deze problemen?

 

Ik ben benieuwd!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 17 januari 2024

Het euvel is gestart na de grote update van enige tijd geleden. Daarvoor had ik nergens last van. Het is voor beide boxen hetzelfde. Ik heb zojuist een andere dan de standaard internet kabel geprobeerd maar had direct een ‘vastloper’. Dat helpt niet. Degene die er nu aan vast zit is de meegeleverde. 
 

Heeft u nog andere ideeën?


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • 18 januari 2024

@RRdeKreek Dank je wel voor het laten weten. Ervaar je dit ook nog op vaste momenten of nadat je bepaalde handelingen hebt gedaan? Dan kunnen we gerichter in het probleem kijken. Bedankt!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 19 januari 2024

Nee, het is vrij random. Het lijkt sterk op de andere voorbeelden die ik hier voorbij heb zien komen op het forum. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 20 januari 2024

Vandaag was het nog erger. Het lijkt wel steeds erger te worden. Wat ik irritant begin te vinden is jullie slechte bereikbaarheid en slechte reactietijd.


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • 22 januari 2024

Hi @RRdeKreek, mijn excuses voor het verlate antwoord. We waren voor jou intern nog wat dingen uitzoeken met het tv team, waardoor het iets langer duurde. Het vermoeden is dat het ligt aan het modem. Deze is verouderd. Ik wil dan ook graag het Huawei modem omwisselen voor ons nieuwste modem, de Zyxel T-56. Mag ik dit voor je regelen?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 22 januari 2024

Daar ga ik toch niet over? Die modem is van jullie. Ik wil graag dat het euvel opgelost wordt. Als het wisselen van de modem daarvoor kan zorgen dan graag. 


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • 23 januari 2024

@RRdeKreek Top, het modem komt zo snel mogelijk jouw kant op! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 26 januari 2024

Goedenavond Demi, 

Ik heb de modem geïnstalleerd. Deze functioneert voor het internet naar behoren. De TV kastjes lopen nog steeds vast. De nieuwe modem maakt hierop geen verschil. 

Vanuit andere community fora lees ik meer over een euvel dat de kastjes niet om weten te gaan met de update en dat ze die vervangen en niet de modem? 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 27 januari 2024

Kleine toevoeging; dat vastlopen heeft nu dermate grote proporties aangenomen dat TV kijken onmogelijk is geworden. Dat was ook al gisteren voor de nieuwe modem en nu met de nieuwe modem is dat hetzelfde; de modem heeft hier dus geen effect op gehad. 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 28 januari 2024

@RRdeKreek Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik heb direct een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor je zullen oplossen! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 31 januari 2024

Dat geloof ik graag maarre, enig idee wanneer?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14722 reacties
  • 1 februari 2024

We hanteren een standaard verwerkingstijd van vijf werkdagen @RRdeKreek. Binnen die vijf werkdagen zal het ticket opgepakt worden! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen