Hallo, sinds een week of drie de nieuwe 4k tv box ontvangen. Werkte prima tot vandaag. De afstandsbediening lijkt wel totaal de weg kwijt. Als je alles aanzet om televisie te kijken (Netflix, VIki of Prime) heb ik geen geluid tot ik naar de volgende zender ga. De volgende zender opzoeken moet ik met de pijltjestoets doen, niet met de nummerieke toetsen want die werken niet Volgende issue ; de home toets werkt niet. Verschrikkelijk irritant als je naar de apps-store wilt gaan om geinstalleerde apps gebruiken. Dit omdat de toetsen Netflix en Apps sowieso al niet werken. Ondertussen ook al niet synchroon lopend beeld en geluid gehad, de reden waarom we de andere mediabox retour gestuurd hebben. Dit is gewoon … . Ik snap niet waarom zoiets aangeboden wordt als het niet werkt zoals het hoort. Ik zou graag willen dat er een werkbare oplossing komt, niet alleen voor dit, want alles begint nou wel heel vervelend te worden
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.