Skip to main content

problem met wifi een odido tv app

• 27 december 2023
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Ik heb heel veel problem met mijn t-mobile/Odido Bèta app op 1 van mij tv’s het hapert een meer . Niet eens wars om te proberen te kijken meer . Heb alles probeert een nix malt het beter . 
ik heb 100mb abonnement maar krijs bij speedtest tussen 0-17mb . 
kan iemand helpen of tips geven ???? 

heb echt alles probeert hier wat ik kan winden op internet 

Uitgelichte reactie

28 december 2023

Hoi @danijell84, goed dat je hiervoor een topic aanmaakt, ik zie je graag snel weer zorgeloos genieten! Ik zie dat je ook een ander topic hebt aangemaakt dat hier veel mee te maken heeft, namelijk: slecht internet snelheid met 100mb abonnement. Graag stel ik voor om eerst je internetsnelheid eens flink op te krikken en daarom zie je mij snel in het andere topic verschijnen.

Dit kunnen we samen snel helemaal oplossen! 😃

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 27 december 2023

Vergeten om de zegen . Disney een Netflix een andere appjes werkt zonder problem 

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 28 december 2023

Hoi @danijell84, goed dat je hiervoor een topic aanmaakt, ik zie je graag snel weer zorgeloos genieten! Ik zie dat je ook een ander topic hebt aangemaakt dat hier veel mee te maken heeft, namelijk: slecht internet snelheid met 100mb abonnement. Graag stel ik voor om eerst je internetsnelheid eens flink op te krikken en daarom zie je mij snel in het andere topic verschijnen.

Dit kunnen we samen snel helemaal oplossen! 😃

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen