Skip to main content
Beantwoord

hoofdpijn


Vanmorgen gebeld over problemen mediabox en modem. Geen internet/tv. Ik ben 2 maanden klant en heb al 2 maanden ellende. Ik moet werkelijk waar overal zelf achteraan gaan en de communicatie is waardeloos!

 

Er zou een storing zijn. Nu staat er hier op de site dat er een stroomstoring is. Hoe dan? Heel wierden is voorzien van stroom en niemand heeft problemen?

 

Er worden ook al 2 maanden metingen verricht. Er kan geen meting worden gedaan. Want hij geeft foutmeldingen aan. Hij geeft ook foute info door over de aansluitingen aan het modem! Na meer dan een maand, meerdere telefoontjes en mailtjes verder. Word er dan eindelijk een monteur ingepland. En wat staat er op de werkbon?, metingen gedaan, verbinding werkt prima. Vandaag weer een meting gehad, 3x raden...... error!

 

Beste antwoord door Wackobilly

Tommie van Odido schreef:

Hey @Wackobilly, welkom op onze Community!

De stroomstoring zat in de wijkcentrale. Dat heeft niks te maken met stroom wat naar de huizen gaat. Dit is inmiddels opgelost! Heb je weer diensten? 

 

Inmiddels werkt het weer

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 13 oktober 2023

Hey @Wackobilly, welkom op onze Community!

De stroomstoring zat in de wijkcentrale. Dat heeft niks te maken met stroom wat naar de huizen gaat. Dit is inmiddels opgelost! Heb je weer diensten? 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 13 oktober 2023
Tommie van Odido schreef:

Hey @Wackobilly, welkom op onze Community!

De stroomstoring zat in de wijkcentrale. Dat heeft niks te maken met stroom wat naar de huizen gaat. Dit is inmiddels opgelost! Heb je weer diensten? 

 

Inmiddels werkt het weer


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen