Skip to main content
Beantwoord

Entone box and Apple tv box.

EPDS
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo all,

Ik wil mijn Apple TV installeren. Kan ik de ethernet kabel die in de Entone box gekoppeld is gebruiken voor de Apple TV box. Dus ook eigenlijk de vraag heb ik de Entone box nog nodig? Bvd.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi @EPDS, welkom op onze Community!

Je kunt inderdaad de kabel in je AppleTV stoppen. Hierdoor zal de Entone TV Box niet meer werken. Je kunt de Odido Online TV app downlaoden op AppleTV. Wat ik ook kan doen is je een nieuwe TV Box opsturen! Kan je mij laten weten of ik dit voor je kan doen? 

Bekijk origineel

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9286 reacties
  • 5 oktober 2023

Als je tevreden bent met de Apple TV oplossing en die gebruik je dan i.p.v. de Entone box, dan heb je die laatste inderdaad niet meer nodig.

EPDS
  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 5 oktober 2023

Hallo Eric: dank voor je snelle antwoord. Dus voor de duidelijkheid de ethernetkabel die nu in de Entone box zit kan dus aan de Apple TV box koppelen.(Ik ben al meer dan 10 jaar bij Tmobile nu Odido en hel al dus 10 jaar die Entone box..tijd voor een betere box)..en kan ik ook alle zenders krijgen die ik nu krijg ..moet ik een Odido apps of zo downloaden...

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • Antwoord
  • 5 oktober 2023

Hi @EPDS, welkom op onze Community!

Je kunt inderdaad de kabel in je AppleTV stoppen. Hierdoor zal de Entone TV Box niet meer werken. Je kunt de Odido Online TV app downlaoden op AppleTV. Wat ik ook kan doen is je een nieuwe TV Box opsturen! Kan je mij laten weten of ik dit voor je kan doen? 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen