Sinds de nieuwe update dien ik bijna dagelijks onze box opnieuw op te starten zodra we de TV aanzetten..dit omdat hij telkens aangeeft “er is iets misgegaan probeer opnieuw “ je drukt dan op OK maar het probleem blijft..zodra ik de box reset en opnieuw opstart dan blijft het goed gaan..erg irritant om je box dagelijks te moeten resetten!!! Graag zie ik dit probleem opgelost..
Problemen TV sinds update
Beste antwoord door Tommie van Odido
Hey
Ik zie dat je in bezit bent van twee verschillenden TV Boxen, een Entone Amulet 515 en een Entone Kamai 510. De Entone Kamai 510 is een verouderde TV Box, deze ruil ik graag voor je om naar een Amino Aria. Ook de Amulet 515 ruil ik graag voor je om naar een Amino. Hiermee verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | T-Mobile Thuis.
Daarnaast zie ik dat je nog in bezit bent van een oud DrayTek modem, ook deze wil ik voor je omruilen naar een Zyxel T-50. Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Kan ik dit allemaal voor je in gang zetten? Dit zal het probleem oplossen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.