Sinds de update van de TV-box is het zappen tussen zenders een ellende; iedere keer staat het beeld stil en komt er een foutmelding, bij sommige zenders gebeurd het zelfs om de paar seconden. Ook geeft de box iedere keer als we deze aanzetten een melding met dat er iets mis is gegaan en moeten we telkens op OK drukken. Is hier een oplossing voor?
TV-Beeld staat vaak stil
Beste antwoord door hanskroneman
Hi
Ik ga dit dan ook gelijk voor je in orde maken! Zoals Tommie aangeeft heeft de nieuwe TV Box geen ingebouwde harddiskrecorder voor opnames, maar hiervoor kan je de Opname functie aanzetten in jouw Mijn Odido account. Wat het nieuwe modem betreft, hiervoor zal een monteur van Guidion langs moeten komen voor de installatie hiervan. Deze wordt namelijk geleverd met een Media Converter die een monteur van Guidion moet aansluiten. Je krijgt van zowel de TV Box als het modem een track-en-trace code van DHL zodra de pakketten verzonden zijn. Ook krijg je een e-mail en SMS van Guidion voor het inplannen van de installatie afspraak. Ik wil je vragen om deze afspraak pas in te plannen op een moment waarop je zeker weet dat het pakket binnen is. Zo kan de monteur gelijk voor je aan de slag! Het oude modem en TV Box hoef je niet retour te sturen en mag je inleveren bij een milieupunt.
Ook zie ik je dat je op dit moment gebruik maakt van een van onze wifipunten. Deze ga ik ook voor je vervangen door een nieuwer model, zodat deze optimaal kan verbinden met het nieuwe modem. Het oude wifipunt willen we wel graag retour hebben. Hier krijg je nog een e-mail van met instructies over hoe je dit kan doen.
Zo is straks alle apparatuur weer helemaal up to date! 💪
Hartelijk bedankt voor de snelle reactie! Hopelijk werkt straks alles weer naar behoren! 😃
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.