Skip to main content
Beantwoord

Bestelling T-mobile thuis blijft in behandeling

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Mijn t-mobile thuis tv pakket blijft staan op in behandeling ondanks dat ik die al ontvangen en geactiveerd heb sinds 11-03-2023. Ik ben sindsdien ook aan het wachten op een mail van viaplay om mijn account te kunnen activeren. Kan dit met elkaar te maken hebben i.v.m. viapplay in mijn tv pakket zit bij jullie?

Beste antwoord door isymons98

Nee lukt niet want blijft staan dat die in behandeling is.

Update en moderator edit: Viaplay is actief. Mocht het toch nog niet werken, laat het ons weten! 

Bekijk origineel

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21717 reacties
  • 19 maart 2023

Hallo @isymons98 

Als het goed is kan je Viaplay ook alvast activeren in je My T-Mobile account om voor nu via de app te kijken.

Bron

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 19 maart 2023

Nee lukt niet want blijft staan dat die in behandeling is.

Update en moderator edit: Viaplay is actief. Mocht het toch nog niet werken, laat het ons weten! 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14780 reacties
  • 20 maart 2023

Hi @isymons98, ik ben gelijk voor je gaan kijken. Ik zie dat Viaplay vandaag geactiveerd is. Is het al gelukt? 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 12 juli 2024

Omruilen tv boxen al vanaf 8 juli in behandeling. Mail gehad dat het is goed gekeurd maar bij het volgen blijven ze in behandeling staan en zijn ze nog steeds niet verstuurd 

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2412 reacties
  • 13 juli 2024

Hoi @Ingridj, ik heb het direct nagekeken! Het pakket is in behandeling bij de leverancier. Zodra er meer informatie bekend is, zul je meteen een track & trace code ontvangen! Groetjes, Ishana

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 15 juli 2024

Oké waarom duurt het zo lang

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 16 juli 2024

Hoi @Ingridj, ik heb direct de status van je pakket erbij gezocht en wij hebben je op zondag 14 juli de DHL Track & Trace code toegestuurd. Via de link zie ik dat het pakket later vandaag afgeleverd wordt. Daarom wens ik je alvast heel veel kijkplezier toe, ik weet zeker dat de Mediaboxen je zullen bevallen! 😃

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen