Beantwoord

Bestelling T-mobile thuis blijft in behandeling

  • 18 March 2023
  • 7 reacties
  • 112 Bekeken

Mijn t-mobile thuis tv pakket blijft staan op in behandeling ondanks dat ik die al ontvangen en geactiveerd heb sinds 11-03-2023. Ik ben sindsdien ook aan het wachten op een mail van viaplay om mijn account te kunnen activeren. Kan dit met elkaar te maken hebben i.v.m. viapplay in mijn tv pakket zit bij jullie?

icon

Beste antwoord door isymons98 19 March 2023, 13:13

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Ingridj, ik heb direct de status van je pakket erbij gezocht en wij hebben je op zondag 14 juli de DHL Track & Trace code toegestuurd. Via de link zie ik dat het pakket later vandaag afgeleverd wordt. Daarom wens ik je alvast heel veel kijkplezier toe, ik weet zeker dat de Mediaboxen je zullen bevallen!¬†ūüėÉ

Oké waarom duurt het zo lang

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Ingridj, ik heb het direct nagekeken! Het pakket is in behandeling bij de leverancier. Zodra er meer informatie bekend is, zul je meteen een track & trace code ontvangen! Groetjes, Ishana

Omruilen tv boxen al vanaf 8 juli in behandeling. Mail gehad dat het is goed gekeurd maar bij het volgen blijven ze in behandeling staan en zijn ze nog steeds niet verstuurd 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @isymons98, ik ben gelijk voor je gaan kijken. Ik zie dat Viaplay vandaag geactiveerd is. Is het al gelukt? 

Nee lukt niet want blijft staan dat die in behandeling is.

 

Update en moderator edit: Viaplay is actief. Mocht het toch nog niet werken, laat het ons weten! 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @isymons98 

Als het goed is kan je Viaplay ook alvast activeren in je My T-Mobile account om voor nu via de app te kijken.

Bron

Reageer