Hoi @PaulRudi, top dat je hier een topic voor hebt aangemaakt en nog gefeliciteerd met je nieuwe thuis! 😃
Logisch dat je ook de TV Box zichzelf thuis wil laten voelen, ik help je er graag mee. Omdat het modem al zeven dagen onafgebroken aan staat zullen we dit bij de TV Box zelf moeten zoeken. Het lukt mij momenteel niet om verbinding te maken met je TV Box. Heb je de TV Box direct op het modem aangesloten of via een omweg, zoals stroomnet adapters of een eigen switch/router? Graag raad ik je aan om, bij wijze van test, de TV Box direct bekabeld aan te sluiten op het modem.
Mocht je de TV Box al direct op het modem hebben aangesloten dan raad ik je aan om het volgende te proberen:
- Koppel de Internetkabel en stroomkabel los van de TV Box.
- Haal het modem kort van het stroom.
- Verwissel de TV Box van LAN poort op het modem.
- Als het modem is opgestart kun je de stroomkabel van de TV Box weer aansluiten.
- De TV geeft vanzelf een melding wanneer hij opmerkt dat de Internetkabel niet is aangesloten. Vervolgens kun je ook de Internetkabel weer aansluiten op de TV Box.
Ik vermoed dat je hiermee snel zorgeloos kan genieten van de mooiste beelden!
Hi @Blex, dit moet absoluut aangepakt worden, hier wil ik je niet mee laten zitten! Zojuist heb ik in je originele topic geantwoord, namelijk: Nieuwe Zyxel t-50 modem start regelmatig opnieuw op. Daarnaast heb ik ook de aanvraag voor het nieuwe modem voor je afgerond. Wij doen er alles aan om 'm snel bij je te krijgen!