Skip to main content
Beantwoord

Overstappen op T-Mobile TV


@LisaMomenteel gebruiken wij nog T-Mobile Interactieve TV met een Entone harddisk recorder en een Huawei modem. Als we willen overstappen naar T-Mobile TV met opnemen in de cloud, wat moet daarvan dan vervangen worden? Als het alleen het Entone TV kastje is dan kun je dit wmb in gang zetten.

Beste antwoord door Lisa

Hi @frenkel1, helemaal top dat je via deze weg dit seintje geeft! 🎈 Ik ben één knop verwijderd van het migratieformulier invullen. Voordat ik dat doe, wil ik nog de volgende punten aan jou meegeven om zeker te weten dat je hiervan op de hoogte bent en niet voor verrassingen komt te staan: 

Aangezien je nu bent voorzien van de juiste TV Box, kun jij binnen twee weken gaan genieten van T-Mobile TV zodra het laatste stukje van de migratie is aangevraagd. In jouw My T-Mobile Thuis kun je na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van â‚¬ 5,00 per maand aan verbonden zijn. Je zult daarnaast zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de tv geen HDMI-aansluiting heeft. Je zult geen Teletekst meer ontvangen op het nieuwe tv-platform.

Ook ontvang je een e-mail en sms vlak voordat je wordt overgezet naar het nieuwe platform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Tot zo ver alle belangrijke punten op een rijtje. Lees het nog even goed door en als jij na het lezen nog steeds denkt 'dit wil ik’, dan ga ik dit regelen! 

 

Bekijk origineel

13 reacties

  • 0 reacties
  • 7 september 2022
frenkel1 schreef:

@LisaMomenteel gebruiken wij nog T-Mobile Interactieve TV met een Entone harddisk recorder en een Huawei modem. Als we willen overstappen naar T-Mobile TV met opnemen in de cloud, wat moet daarvan dan vervangen worden? Als het alleen het Entone TV kastje is dan kun je dit wmb in gang zetten.

De ontvanger moet sowieso vervangen worden, hiervoor krijg je een ander exemplaar. Als deze binnen is, kan je een omzetting naar het nieuwe TV Platform aanvragen die binnen twee weken zal worden afgehandeld.

 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 8 september 2022

@Gerrit078 Bedankt voor je toelichting. Het systeem heeft dit topic nu als beantwoord gemarkeerd, maar dat is nog niet zo natuurlijk. Hoe maak ik dat ongedaan?

@Lisa misschien heb je deze hierdoor over het hoofd gezien? Ik zie dat je super snel antwoord overal 😀


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 8 september 2022

Hoi @frenkel1, excuses: soms klikken we per ongeluk verkeerd als moderators en dan wordt een antwoord een Best Answer terwijl het niet zo moet zijn - dat is in deze denk ik verkeerd gegaan.

Ik zet de aanvraag voor je door zodra de Amulet omgeruild is voor een Aria 610x TV Box. De nieuwere box ontvang je over twee tot vier dagen. Zodra de nieuwe box aangesloten is, wil ik je vragen een bericht in dit topic achter te laten, dan zetten wij de aanvraag tot migratie naar het nieuwere platform in gang! 😄

De Amulet (harddiskrecorder) mag straks bij het grofvuil gezet worden, of naar een milieustraat worden gebracht. Deze hoeven we niet langer geretourneerd te hebben. 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 8 september 2022

@Jason ah, geen probleem! Bedankt voor het in gang zetten, we zien hem vanzelf wel verschijnen.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 12 september 2022

@Jason het nieuwe kastje is geïnstalleerd en werkt! Wat mij betreft kun je het nu dus omzetten naar het nieuwe platform.


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • Antwoord
  • 12 september 2022

Hi @frenkel1, helemaal top dat je via deze weg dit seintje geeft! 🎈 Ik ben één knop verwijderd van het migratieformulier invullen. Voordat ik dat doe, wil ik nog de volgende punten aan jou meegeven om zeker te weten dat je hiervan op de hoogte bent en niet voor verrassingen komt te staan: 

Aangezien je nu bent voorzien van de juiste TV Box, kun jij binnen twee weken gaan genieten van T-Mobile TV zodra het laatste stukje van de migratie is aangevraagd. In jouw My T-Mobile Thuis kun je na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van â‚¬ 5,00 per maand aan verbonden zijn. Je zult daarnaast zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de tv geen HDMI-aansluiting heeft. Je zult geen Teletekst meer ontvangen op het nieuwe tv-platform.

Ook ontvang je een e-mail en sms vlak voordat je wordt overgezet naar het nieuwe platform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Tot zo ver alle belangrijke punten op een rijtje. Lees het nog even goed door en als jij na het lezen nog steeds denkt 'dit wil ik’, dan ga ik dit regelen! 

 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 12 september 2022

Akkoord, zet maar in gang aub!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 12 september 2022

Vergeten je naam te noemen hierboven @Lisa / @Jason . 


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 13 september 2022

Hi @frenkel1, thanks voor je terugkoppeling! Ik heb zojuist direct de omzetting in gang gezet en ervoor gezorgd dat je zo snel mogelijk wordt omgezet naar het nieuwe TV platform. Dit zal ongeveer twee weken in beslag nemen. Voordat het zover is zal je van ons een e-mail en SMS ontvangen ter bevestiging van de overgangsdatum. Alvast heel veel kijkplezier en mocht je met een vraag zitten, laat het vooral weten. We staan hier voor je klaar! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 27 september 2022

@Lisa@Jason@Boris Het omzetten is gelukt! Als ik Cloud Opnemen wil activeren zie ik echter dat ik hiervoor moet bijbetalen. Worden mijn maandelijkse kosten dan 5 euro hoger dan voorheen? Dat hadden jullie van te voren wel even kunnen melden.


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 28 september 2022

Hi @frenkel1, super! Het klopt dat aan Cloud Opnemen kosten van â‚¬ 5,00 per maand verbonden zitten. Dit kun je in mijn eerdere bericht teruglezen in de voorwaarden. Dat heb ik juist aangestipt, zodat je niet voor verrassingen zou komen te staan. Wellicht heb je er per ongeluk overheen gelezen. Sorry! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 28 september 2022

Hoi @Lisa, dat was me niet duidelijk. Ik betaalde ook extra om te kunnen opnemen met m’n vorige abonnement, dus ik verwachtte dat dit hetzelfde was. Misschien een goeie tip om die tekst wat aan te passen zodat een volgende gebruiker niet hetzelfde heeft.

Ik ga het activeren, bedankt voor de hulp.


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 28 september 2022

Hi @frenkel1, dankjewel nog voor het aangeven van deze feedback! Dit ga ik intern bespreken, want ik wil inderdaad dat dit voor elke klant helemaal helder is. Top dat je het gaat activeren: heel veel kijk-plezier en laat het gerust weten als je vragen hebt. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen