Skip to main content
Beantwoord

T-Mobile TV Anywhere app crasht i.c.m. Chromecast


Hi, ik ben sinds vorige week klant bij jullie en heb daarbij TV afgesloten zonder de TV box. Hiermee kan ik dus via de mobiele app TV kijken en streamen naar mijn Chromecast. Helemaal prima natuurlijk, alleen crasht de app steeds zodra ik start met streamen. Op de Chromecast begint vervolgens wel de TV zender af te spelen welke ik had aangeklikt maar ik kom de app niet meer in. Pas als ik via de Google app het streamen weer stop kom ik de app weer in. Heb uiteraard de app al opnieuw geïnstalleerd en de cache daarvan gewist. Mijn telefoon draait op Android 11.

Beste antwoord door Jason van Odido

Goedemorgen all, de langverwachte update is dan eindelijk uitgerold. We hebben de nieuwe versie meteen live gezet zodat deze kan worden geüpdatet vanuit de Google Playstore. De crash zal niet meer plaatsvinden. Bedankt voor jullie enorme geduld in deze case!

 

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

51 reacties

  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 7 maart 2022

Helaas hetzelfde probleem hier... Ook Android 11. Alles werkt perfect, totdat ik begin met casten. Daarna crasht de app.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemorgen @nvdr en @tha_host, bedankt voor het melden en sorry dat het niet werkt. Er is een onderzoek gestart naar dit specifieke incident. TV Anywhere crasht inderdaad nadat de stream gestart wordt. We hopen hier spoedig een fix voor te kunnen vinden en zullen jullie in dit topic op de hoogte houden. Indien er geen updates gegeven kunnen worden, zullen we proberen er een tijdsindicatie aan te hangen. To be continued… soon!


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 7 maart 2022

Ik ben sinds vandaag klant en heb exact hetzelfde probleem. Vrees dat ik op deze manier geen 14 dagen nodig heb om me te bedenken....


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @Elsxxxp, goed dat je het hier meldt, bedankt daarvoor! Ons onderzoeksteam is nog met man en macht bezig om dit te herstellen. We houden het nauwgezet in de gaten en zullen updates geven zodra dat mogelijk is.


  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 8 maart 2022

Hier inderdaad hetzelfde probleem. Voorheen was dit wel goed. Dit is sinds kort een probleem. Maar is wel vervelend.


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 8 maart 2022

Ook ik heb ineens  dit probleem. 

Vanalles al gedaan,  opnieuw installeren , chromecast  opnieuw opstarten , niets helpt..

Hopelijk  komt er snel een oplossing..

 


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 8 maart 2022

Ik kan hier nog aan toevoegen dat als je je scherm streamt (mirror screen), het gestreamde  beeld zwart is, maar er is wel audio….


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Bedankt voor de updates en probleembeschrijving: we geven alles door aan het onderzoeksteam. Zodra er updates zijn vanuit onze kant, geven we dit gelijk door!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 9 maart 2022

Ook ik heb dit probleem helaas..


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 10 maart 2022

Ik heb precies hetzelfde probleem, heb vorige week reeds contact opgenomen met de klantenservice en het zou onderzocht worden


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10757 reacties
  • 10 maart 2022

Bedankt voor jullie meldingen: zoals hierboven omschreven is, wordt het inderdaad uitvoerig onderzocht. We houden jullie op de hoogte en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 10 maart 2022

Sinds gisteren ook hetzelfde probleem. Indien ik ga streamen blijft de TV op de gekozen zender en schakelt de app zichzelf uit.

De app geeft dan de melding op mijn telefoon:

”TV mobile TV app stopt steeds”  

Een poging om de app opnieuw te installeren heeft niets geholpen.

Apps zoals Youtube,Netflix e.d werken allemaal perfect.via Chromecast


  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 10 maart 2022

Ik loop hier ook tegenaan. Het probleem treedt op zodra chromecast terugmeldt dat het streamen is begonnen. Op dat moment crasht de app onmiddellijk. Opnieuw starten van de app is ook niet meer mogelijk omdat hij meteen streaming detecteert en weer crasht. 

Workaround: in de Google Home app het casten stoppen. Daarna kan de TMobile app weer gestart worden om een andere zender/aflevering te selecteren.

Niet handig, maar we hopen dan ook op een snelle fix ;-)

 


Borssie
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 11 maart 2022

Goedemorgen all,

 

Hier hetzelfde issue. Pixel 5 i.c.m Chromecast Ultra.... 

Is het een idee om dit topic op "onbeantwoord" te zetten?? 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10757 reacties
  • 14 maart 2022

Goedemorgen @Borssie en all, het topic staat op beantwoord zodat nieuwe lezers meteen bovenaan onderaan de OP zien staan dat het om een bekend probleem gaat en dat het reeds in onderzoek is. Als we dat niet doen, riskeren we dat er onnodige verwarring ontstaat. Vooralsnog is het dus eventjes anders dan normaliter het geval is in topics: opgelost? Nee, nog niet. In onderzoek? Check! 

To be continued!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 maart 2022

Ik ben een nieuwe abonnee en  probeer dus via de app “T-Mobiele TV” te streamen naar mijn Chromecast. Ook bij mij crasht crasht de app steeds zodra ik start met streamen. Op de Chromecast begint vervolgens wel de TV zender af te spelen welke ik had aangeklikt maar ik kom de app niet meer in. Pas als ik via de Google app het streamen weer stop kom ik de app weer in. Heb uiteraard de app al opnieuw geïnstalleerd en de cache daarvan gewist. Mijn telefoon draait op Android 10.

Youtube en Netflix draaien wel netjes via de chromecast.

Ik zie dat deze melding al 11 dagen open staat, en dat dezelfde melding ook al een jaar geleden is gemeld. Is er inmiddels zicht op een oplossing? Het kan toch niet zo zijn dat T-Mobile in de documentatie vermeldt dat het casten via een Chromecast kan, maar dat dit vervolgens gewoon niet werkt?   


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10757 reacties
  • 18 maart 2022

Hoi @Ben TM community, dat is geen lekkere binnenkomer, sorry voor het ongemak: even goed, van harte welkom!

Het probleem met crashen is nog steeds in onderzoek en we doen ons uiterste best om dit dan toch echt eerder dan later tot een goed einde te brengen. We informeren jullie zo snel mogelijk wanneer er een zinnige update te geven is!


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10757 reacties
  • 21 maart 2022

Goedemiddag all, hopelijk konden jullie genieten van een mooi, zonnig en sportief weekend! 

Het onderzoek loopt nog voort, ik zal het vanaf heden beperken tot de broodnodige updates. Alle betrokken partijen zijn met man en macht bezig om dit te bespoedigen en een eindfix in zicht te brengen.


  • Debutant
  • 5 reacties
  • 21 maart 2022

Bij mij crasht de app ook direct wanneer ik wil casten. Ik cast voornamelijk naar een google hub. De hub neemt het beeld van die ene net die ik als eerst probeer te streamen wel over, maar daarna crasht hij dus. Vervolgens kan ik de app niet meer openen totdat ik de castingsessie beeinigd heb in de home app.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10757 reacties
  • 25 maart 2022

Ons onderzoeksteam verzamelt nog steeds zoveel mogelijk materiaal/voorbeelden waarbij de crashes in beeld worden gebracht. Mochten jullie in de gelegenheid zijn om, bijvoorbeeld met een andere smartphone, de crash te filmen: dan heel graag! Upload je video in dit topic, dan pakken wij het verder op. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat het onderzoek stil staat, maar meer dat ze het op elke mogelijke manier willen kunnen reproduceren zodat er een werkbare eindfix komt voor elk station.


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 25 maart 2022

Hier hetzelfde probleem, maar iig fijn dat ik nu weet hoe ik het probleem kan verhelpen via google home.

Ik zou het liefst streamen vanaf de iPad maar daar zie ik geen cast mogelijkheid naar Chromecast, alleen airplay. Heeft iemand daar misschien nog een oplossing voor. 

En nu ik toch bezig ben. Zijn jullie van plan om de Belgische zenders nog toe te voegen aan Anyware?


  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 26 maart 2022

Ik vind het wel erg lang duren voordat er een oplossing komt. De app is juist 1 van de voordelen van zo'n pakket. Dit is voor mij wel een reden om op zoek naar alternatieven. 


Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 26 maart 2022

Hoi @Joep.sharon,

 

Je hebt gelijk, die Belgische (en Duitse) kanalen zitten niet op de zenderlijst van TV Anywhere. Ik vermoed dat dit een rechtenkwestie zal zijn. Op onze website kun je altijd het zenderoverzicht raadplegen: zenderoverzicht.


  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 26 maart 2022

Hoe kan ik hier een filmpje uploaden? 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8971 reacties
  • 26 maart 2022
Paul_Keizer schreef:

Hoe kan ik hier een filmpje uploaden? 

Op dit forum kun je alleen foto's meeplaatsen, geen filmpjes.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen