Hi @minifunske, heel goed dat je dit in dit topic aan de bel trekt! Ik had graag een andere ervaring gelezen, dus ik ga je hier direct bij helpen. Super dat je zelf al meerdere stappen hebt doorlopen om deze problemen op te lossen. Zojuist heb ik jouw verbinding onder de loep genomen en hier zie ik de TV Box niet in terug. Is de TV Box rechtstreeks aangesloten op het modem? Als dit niet het geval is, dan raad ik je aan om de TV Box op deze manier aan te sluiten. Ook zie ik dat de ONT is uitgezet, klopt dat? Zou je deze weer aan kunnen zetten?
Soms staat een TV Box verkeerd geregistreerd, namelijk met een ander klantnummer. Dit kan problemen veroorzaken, dus wil ik controleren of de TV Box wel goed geregistreerd staat. Kan je op de volgende manier checken welk TV-klantnummer jij hanteert en dit met mij delen in een privébericht (door op mijn naam te klikken)? Dan check ik of dit met elkaar matcht:
- Menu > Account > Instellingen
- Over (onderaan) > Hier vind de klant het TV-klantnummer
Ook kan het zijn dat jij alleen de zenders ziet die als 'Favoriet' gemarkeerd zijn. Dit check je als volgt:
- Menu-knop
- Ga naar Account > Profielen
- Selecteer het profiel (admin) > Activeer Favorieten > aan/uit. Je bent nu in de lijst met favorieten. Je kunt via de Exit-knop terugkeren naar het menu
Als je hierop terug zou kunnen komen en het blijkt dat zowel het TV-klantnummer de juiste is als dat de ‘favorieten’ uit staan, dan ga ik een verzoek indienen bij de technische dienst, zodat hier zo snel mogelijk een oplossing voor kan komen. Jij hoort namelijk van alle zenders te genieten. Daarnaast wil ik graag een verzoek indienen voor het wegvallende geluid bij Cloud Opnames. Hier probeert onze technische dienst al enige tijd een structurele oplossing voor te vinden, dus als jij mij van wat voorbeelden zou kunnen voorzien dan zou dat top zijn. Kan je aangeven op welke zenders/programma's jij dit issue ervaarde inclusief de datum/tijd?
Ik hoor het graag van je, zodat ik verder aan de slag kan. Ik wil dit voor je fixen!