Skip to main content
Beantwoord

foutcode 214999 bij afspelen opnames tv anywhere

  • 3 januari 2022
  • 2 reacties
  • 1544 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 19 reacties

Hoi allemaal,

 

is er recentelijk iets veranderd in de anywhere app? 

Als ik nu op mn ipad een opname wil terugkijken via de tv anywhere app, krijg ik de melding “afspelen mislukt, probeer het opnieuw of neem contact op met de klantenservice”. ( 214999)

het maakt niet uit welke opname ik aanklik, een enkele opname of een “serie”. Op de televisie en op de t mobile tv app, werkt het wel. 

Iemand suggesties? 

Dank

manon

 

Beste antwoord door Lisa

Hi @Manon67, goede vraag van je! Er zijn onlangs geen veranderingen aangebracht die voor deze foutmelding hebben gezorgd. Ik ga je hier dan ook graag bij helpen. Zou je de App eens willen verwijderen en opnieuw willen downloaden? Als jij dit hebt geprobeerd en dit niet heeft geresulteerd in de oplossing, dan wil ik de volgende gegevens bij je opvragen om zo de hulptroepen in te schakelen:

  • Welk merk en type apparaat heb je waar je op kijkt? 
  • Welke iOS versie of Android versie heb je? 

Dankjewel alvast, ik hoop dat ik hier heel snel een oplossing voor kan vinden! 😊

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • Antwoord
  • 3 januari 2022

Hi @Manon67, goede vraag van je! Er zijn onlangs geen veranderingen aangebracht die voor deze foutmelding hebben gezorgd. Ik ga je hier dan ook graag bij helpen. Zou je de App eens willen verwijderen en opnieuw willen downloaden? Als jij dit hebt geprobeerd en dit niet heeft geresulteerd in de oplossing, dan wil ik de volgende gegevens bij je opvragen om zo de hulptroepen in te schakelen:

  • Welk merk en type apparaat heb je waar je op kijkt? 
  • Welke iOS versie of Android versie heb je? 

Dankjewel alvast, ik hoop dat ik hier heel snel een oplossing voor kan vinden! 😊


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 4 januari 2022

Ha Lisa,

 

dank voor je gegeven oplossing. Het werkt! 
grtjs Manon


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen