Mijn TVbox is deze week vervangen. Helaas de TV dienst c.q. mijn abonnement nog niet. Is bekend hoe lang dit duurt?
Tot de omzetting kan ik Cloud opnemen nog niet activeren en dus niets opnemen.
PS: Ook zeer jammer dat de nieuwe TVbox geen optische uitgang voor het geluid heeft. Is er een kabel verkrijgbaar van 3,5mm jack naar optical mini?
Beste antwoord door Demi van Odido
@the_menace Ik heb even voor je gekeken. Normaal gesproken gebeurt de TV migratie binnen 2 weken. In werkelijkheid is dit wel een stuk sneller. Ik vermoed dat je maandag overgezet gaat worden naar het nieuwe TV-platform. Mocht dit niet zo zijn, geef dan even een gil, dan trek ik mijn collega van het TV Team even aan de mouw!
Nieuwe TVbox al gekregen en vandaag ook andere modem/router Zylex. Nu is het nog het abonnement aan de T-Mobile kant omzetten denk ik. Was benieuwd of hier een termijn van bekend is.
@the_menace Ik heb even voor je gekeken. Normaal gesproken gebeurt de TV migratie binnen 2 weken. In werkelijkheid is dit wel een stuk sneller. Ik vermoed dat je maandag overgezet gaat worden naar het nieuwe TV-platform. Mocht dit niet zo zijn, geef dan even een gil, dan trek ik mijn collega van het TV Team even aan de mouw!
@the_menace Ik heb even voor je gekeken. Normaal gesproken gebeurt de TV migratie binnen 2 weken. In werkelijkheid is dit wel een stuk sneller. Ik vermoed dat je maandag overgezet gaat worden naar het nieuwe TV-platform. Mocht dit niet zo zijn, geef dan even een gil, dan trek ik mijn collega van het TV Team even aan de mouw!
Gil đ
Ik heb nog geen email ontvangen met de bevestiging van de overzetting. Ook nog geen optie om Cloud opnemen te activeren
Hoi @the_menace, we hebben tussentijds een korte periode gehad (wegens TV-onderhoud) waarin migraties naar T-Mobile TV niet mogelijk waren. Ik heb het proces voor je opnieuw opgestart en zal met klem verzoeken om dit binnen de snelst mogelijk termijn alsnog in orde te maken. Sorry voor het ongemak!
Hoi @the_menace, .., Ik heb het proces voor je opnieuw opgestart en zal met klem verzoeken om dit binnen de snelst mogelijk termijn alsnog in orde te maken. Sorry voor het ongemak!
Hi Jason, zojuist een email ontvangen. Snelst mogelijk is dus pas 7 december đł Dan loopt de omzetting toch bijna twee weken. Kan dit niet deze week? Soort Sinterklaascadeautje?
@the_menace Oei, dat is wel aan de late kant inderdaad, sorry! Ik zal een urgentieverzoek indienen bij het TV team om het alsnog te bespoedigen. Indien dit lukt, zal je uiterlijk morgen overgezet zijn.
@Jason e.a. Wat is de huidige stand van zaken bij het overzetten wat betreft het overzetten van oud naar nieuw platform zit er zeker niet op te wachten, als ik de diverse topics lees ben ik bang dat de wet van Murphy ook hier vaak rond dwaalt.
Als ik dit topic goed lees betekent het dat als men overgaat minimaal 2 weken zonder tv zit?
@Jason e.a. Wat is de huidige stand van zaken bij het overzetten wat betreft het overzetten van oud naar nieuw platform zit er zeker niet op te wachten, als ik de diverse topics lees ben ik bang dat de wet van Murphy ook hier vaak rond dwaalt.
Als ik dit topic goed lees betekent het dat als men overgaat minimaal 2 weken zonder tv zit?
Hi BeMu, ik zit niet zonder TV voor de periode tussen de installatie van de nieuwe TVbox en het overzetten. Alleen kun je âcloud opnemenâ niet activeren totdat je bent overgezet. Dus niets opnemen in die overgangsperiode.
Op de dag van overzetten, dus tussen 9-17 kun je geen tv kijken of opnemen. Hoe snel de optie voor opnemen actief is na het overzetten, is me niet bekend.
@BeMu Waar haal je uit dat klanten gedurende die twee weken overbruggingstijd zonder TV komen te zitten? Als ik dat ergens impliceer: nee dat is zeker niet het geval. Het enige is wel dat wanneer je een Amulet 515 (harddiskrecorder) hebt, deze eerst omgeruild moet worden voor een Aria 610x. De Amulet is niet compatibel met T-Mobile TV. Dat betekent dat je in de migratieperiode (twee wekenlang) geen opnames kunt doen.
We zijn er goed van op de hoogte dat jij er niet op zit te wachten, dit heb je veelvuldig in andere topics op de radar gebracht! De huidige stand van zaken is dat er in batches omgezet wordt waarbij nog steeds gecontroleerd wordt of de juiste apparatuur in huis aanwezig is.
@the_menace Thanks voor je aanvulling, dat is inderdaad hoe het in elkaar steekt! đ
De optie voor Cloud Opnemen kun je meteen zodra de migratie voltooid is, aanzetten via My T-Mobile Thuis: Abonnement wijzigen. Cloud Opnemen zal dan binnen maximaal twee uur beschikbaar zijn als optie.
De huidige stand van zaken is dat er in patches omgezet wordt waarbij nog steeds gecontroleerd wordt of de juiste apparatuur in huis aanwezig is.
Hi Jason, met âpatchesâ bedoel je âbatchesâ waarschijnlijk. Een patch is veelal een softwarematige aanpassing. Een batch een verzameling van bijvoorbeeld accounts of abonnementen om een actie op uit te voeren. đ
Ik zag het⊠of eigenlijk niet meer want de box ging opnieuw opstarten (paar keer). Beeld ziet er goed uit. Wanneer wordt mijn abonnement bijgewerkt zodat ik Cloud opnemen kan activeren?
Functionele vraag: de tvgids toont altijd âalle zendersâ. Via de rode knop is de filter op âfavorieten zendersâ te zetten, maar na het selecteren van een zender en opnieuw starten van de tvgids wordt weer âalle zendersâ. Is dat een bug of vind ik het een onhandige feature?
Link in de email leidt naar de homepage van mijn t-mobile thuis. Daar kan ik nergens kiezen voor Cloud opnemen activeren, want mij interactieve tvbox staat er nog. Niet T-mobile tv.
Via de optie TVbox opzeggen, verscheen er onderaan de pagina een âsnel naarâ menu. Daar stond âCloud opnemen aanzettenâ bij. Toen kon ik wel deze dienst aanzetten. Voor de volledigheid is dat via de link zoals hieronder staat.
Hoi @the_menace, ooh wow dan heb ik per abuis niet de correcte link gestuurd - mijn excuses. Gelukkig heb je het zelf uitgevogeld, hulde aan jou! Veel plezier met Cloud Opnemen en als je ooit nog hulp kunt gebruiken, laat het ons weten, dan helpen we je zo snel mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.