Bijna om de dag vallen zenders weg en moet ik elke keer de tv box resetten.
Hmm, eerder al vijf dagen zonder tv gezeten, en nu weer dit.
Bijna om de dag vallen zenders weg en moet ik elke keer de tv box resetten.
Hmm, eerder al vijf dagen zonder tv gezeten, en nu weer dit.
Beste antwoord door Lisa
Hi
Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.
Wil je daarnaast eens op 'Menu' of 'Gids' drukken? Worden deze zichtbaar? Zo niet, dan mag je langs de ingangskanalen van de tv wisselen met de afstandsbediening. Ook hoor ik graag van je of jij eventueel gebruik maakt van eigen apparatuur, zoals adapters of een switch?
Als je hiermee aan de slag kan en mij vervolgens van een korte terugkoppeling kan voorzien, ga ik direct weer verder voor je aan de slag. Ik wil dit namelijk zo snel mogelijk fixen! Ook zie ik inderdaad dat je enkele dagen geen tv hebt gehad, dus heb ik hier de gelijk de vergoeding voor ingediend aangezien dit nog niet was gedaan. Je kunt dit terugzien in je My T-Mobile Thuis: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Mocht je nog andere vragen hebben, schroom dan niet om die te stellen want ik help je met liefde! 😊
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.