Heb totaal geen TV meer na migratie naar hoogste glasfiber.
Entone geeft zwart beeld.
Animo geeft zwart beeld.
Conclusie: T-mobile heeft de boel niet vrijgegeven, de TV staat op ON HOLD.
Waarom moet dit lang duren om op te lossen?
Heb totaal geen TV meer na migratie naar hoogste glasfiber.
Entone geeft zwart beeld.
Animo geeft zwart beeld.
Conclusie: T-mobile heeft de boel niet vrijgegeven, de TV staat op ON HOLD.
Waarom moet dit lang duren om op te lossen?
Beste antwoord door Boris
Hoi
Dank je wel voor het toevoegen van je klantgegevens! Ik heb direct meegekeken naar de situatie en zie dat er inmiddels contact is geweest met onze telefonische klantenservice en via de e-mail. Ik lees terug dat je inmiddels ervoor hebt gekozen om over te worden gezet naar het nieuwe platform om ervoor te zorgen dat je straks weer kan genieten van het TV abonnement. Mochten er vragen zijn, laat het vooral weten. Dan help ik je graag verder!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.