Sinds vorige week de overstap naar GPON gemaakt. Klant van het eerste uur, 2016 vanaf de Vodafone tijd. Eigenlijk nooit iets te klagen gehad.
Overstap zelf ging met een kleine hapering (patch in de PoP was niet overgezet) ook best goed, dus vanaf die tijd Gbit internet! Hoera!
Alleen geen TVâŠ..dus maar bellen met de klantenservice, waar ik na mijn uitleg al gelijk een medewerker had die doorhad dat ik de oude decoders had, dus moesten er nieuwe komen. Die nieuwe decoders kwamen afgelopen vrijdag (1 oktober) binnen.
Nu ben ik een vrij actief gebruiker op Tweakers forum en wist ik helaas van tevoren dat het mis zou gaan...en zo geschieddeâŠ
De decoders komen niet online, ze houden op bij âverbinding maken met serverâ.
(de storing van vrijdag had hier dus niks mee te maken, maar maakte het wel iets lastiger)
Eigenlijk zijn onderstaande topics hetzelfde euvel waar ik mee te maken heb:
En hoop ik nu met een handige T-Mobile medewerker in contact te komen die daadkrachtig de juiste koppeling in de systemen kan maken.
Hier bovenop nog de ellende van de TV Anywhere app, die niet werkt op een Google Pixel 5. Dus streamen vanaf de telefoon is niet mogelijk. Dit euvel hebben meerdere Pixel gebruikers overigens, zal ongetwijfeld liggen aan de app die niet met recente firmware om kan gaan (het nadeel van een telefoon die altijd up-to-date is).
Hulp wordt gewaardeerd! Alvast bedankt.