Hi @vfweiss, heel erg bedankt voor je uitgebreide toelichting! Ik had echt ontzettend gehoopt dat alles veel vlekkelozer bij je was verlopen, excuses hiervoor. Onwijs bedankt voor al je engelengeduld tot nu toe. Ik ben dan ook heel erg blij om te lezen dat de TV Box nu (eindelijk) werkt naar behoren. Ik wil je laten weten dat je mij altijd mag taggen op de Community, zodat ik je via deze weg verder kan helpen en jij niet telkens hoeft te bellen met de klantenservice. Ik hoop dat jij vanaf nu veel plezier beleeft aan het nieuwe platform!
Zojuist ik heb meteen de vergoeding voor de afgelopen periode in orde gemaakt. Dit kun je terugzien in je My T-Mobile Thuis: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Jij betaalt uiteraard niet voor de periode waarin je hier geen gebruik van hebt kunnen maken, dus top dat je dit nogmaals hebt aangegeven.
Omdat ik lees hoe dit proces bij je is verlopen en al het geduld dat jij hebt opgebracht, wil ik je graag een leuke extra aanbieden om leuk op het nieuwe platform te beginnen. Ik bied je met liefde een maand lang gratis één van onze zenderpakketten aan. Kan je aan mij laten weten welk pakket jou leuk lijkt? Dan maak ik dit voor je in orde. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan ook gerust. Dan ga ik ervoor zorgen dat ook die beantwoord worden!