Skip to main content
Beantwoord

Geen TMobile Thuis televisie, wel internet/wifi regio Landgraaf (045)

  • 1 oktober 2021
  • 1 reactie
  • 399 Bekeken

Sinds vanochtend geen TV signaal via TMobile thuis. Wel gewoon internet en WiFi. Alle stappen doorlopen zoals in instructiefilmpje aangegeven (herstart tv box, herstart modem) maar niets helpt.
Aangezien dit normaal wel helpt (moet deze stappen helaas vaker nemen) vermoed ik nu een groter probleem aangezien ik ook al een melding vanuit Heerlen (ook 045) zie staan.

Graag een snelle oplossing !

Beste antwoord door Jason van Odido

Goedemorgen @Andy R., we ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte:

Dit topic gaat nu op slot.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • Antwoord
  • 1 oktober 2021

Goedemorgen @Andy R., we ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte:

Dit topic gaat nu op slot.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen