Skip to main content
Beantwoord

opnames over naar cloud

  • 28 september 2021
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Vandaag is mijn televisie over gegaan naar het nieuwe platform. Helaas is het sms’je met de heads up niet bij mij aangekomen. Ik kom niet meer in het oude opname- menu. 
Wanneer worden de opnames overgezet naar het nieuwe platform? 

Beste antwoord door soepkip67

Hallo @Gabester ,

Het is vervelend dat je de sms niet ontvangen hebt. Maar als het goed is, heb je voor de overgang ook een mail mogen ontvangen. Hierin staat het volgende vermeld:

Let op: Bij de omzetting naar het nieuwe T-Mobile TV verlies je je huidige opnames. Na de omzetting kan je kiezen om Cloud Opnemen te activeren. Zorg dus dat je je huidige opnames terugkijkt vóór de omzetting.

Dus helaas kunnen de opnames niet overgezet worden naar het nieuwe platform.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1361 reacties
  • Antwoord
  • 29 september 2021

Hallo @Gabester ,

Het is vervelend dat je de sms niet ontvangen hebt. Maar als het goed is, heb je voor de overgang ook een mail mogen ontvangen. Hierin staat het volgende vermeld:

Let op: Bij de omzetting naar het nieuwe T-Mobile TV verlies je je huidige opnames. Na de omzetting kan je kiezen om Cloud Opnemen te activeren. Zorg dus dat je je huidige opnames terugkijkt vóór de omzetting.

Dus helaas kunnen de opnames niet overgezet worden naar het nieuwe platform.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 29 september 2021

Helaas ook geen mail te vinden waar dit in staat. 
Ik val onder Murphy’s Law bij T-Mobile vrees ik. 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen