@Lisa heeft mijn gevraagd om de volgende vraag hier te posten.
De afspraak voor de omzetting naar ODF is gemaakt, de hardware al ontvangen. (proces is op 21 juni in gang gezet maar heeft 2 weken op pauze gestaan)
Sinds zondag werken beide tv ontvangers niet meer. Tijdens het opstarten van de ontvanger "na klok op tijd zetten" wordt het beeld zwart en na een tijdje de melding geen zenders beschikbaar.
Geldt voor beide ontvangers.
Getest met nieuwe netwerkkabel direct tussen modem en ontvanger.
Omdat ik normaal een eigen router gebruik met een switch voor het splitsen van de vlan van internet en TV. Heb ik ook het T-mobile modem aangesloten maar ook daarbij dezelfde melding en zwart beeld.
Ik heb nog geen melding ontvangen dat ik zou worden omgezet naar het nieuwe tv platform.
(onder tussen wel ontvangen gebeurt op 20 juni)
In mijn T-mobile Abonnementen
Internet Fast
Je aanvraag is in behandeling
€35,00
Interactieve TV
€15,00
Interactieve TV Box
€5,00
€0,00
Actie: Gratis Interactieve TV Box
Interactieve TV Box met harddiskrecorder
€10,00
Interactieve TV Box
€5,00
Totaal per maand€
65,00
Maand prijs klopt niet staan te veel ontvangers is. Ik heb 2 x 610x.
Ik heb tot nu toe rondt de 50 euro betaald per maand voor 50/50. Omdat de HD recorder in omgeruild voor een gewone ontvanger zou ik op dit moment nu niet meer moeten betalen voor opnemen is volgens mij 5 euro. Ik heb bij het overstappen naar T-mobile gekozen voor altijd de tweede ontvanger gratis en minder korting in het eerste jaar.
Volgens mij zou ik straks na beide omzettingen en het inschakelen van cloud opnemen rond de 55 euro moeten betalen. Omdat de snelheid naar 100/100 gaat
Nog steeds zwart beeld. Oorzaak? en is dat dinsdag verholpen na de overstap.?
In het overzicht staat ook nog steeds een Interactieve TV Box met harddiskrecorder. Onze oude box staat al 2 weken bij jullie. Het nieuwe platform gebruikt geen harddiskrecorders.