Skip to main content
Beantwoord

opnames lopen vast


bij het afspelen van de cloud opnames loopt het tv box compleet vast.

om dit te resetten moet het stroom er even een minuut af, daarna werkt de box weer totdat je een opname wild bekijken en dan loopt alles opnieuw weer vast probleem speeld nu inmiddels al een aantal dagen !

Beste antwoord door Lisa

Hi @t.beijering, heel fijn dat jij via deze weg bij ons aanklopt! Ik ga je hier gelijk mee helpen, want jij hoort niet elke keer de TV Box te resetten. Zou jij voor mij eens willen checken of er nog voldoende opname capaciteit is? Dit doe je als volgt:

  1. Ga op de TV Box naar Menu > Account
  2. Mijn opname > Cloud opnemen
  3. Onderin de pagina in het balkje zie je dan vervolgens hoeveel je hebt verbruikt (magenta kleur), het aantal geplande opnames (blauwe kleur) en het aantal beschikbare opnames (witte kleur).

Mocht het aantal geplande opnames vol zijn, dan wil ik graag aan je vragen of je hier enkele opnames van kunt verwijderen. Als jij nog voldoende opname capaciteit hebt, dan raad ik een factory reset van de TV Box aan. In dit topic lees jij hoe jij dit eenvoudig zelft kunt doen: 

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/hoe-geef-ik-de-tv-box-een-fabrieksreset-276114#:~:text=Als%20je%20met%20een%20paperclip,reset%20duurt%20ongeveer%20drie%20minuten.

Ik hoop ontzettend dat deze stappen het probleem verhelpen. Laat jij het aan mij weten of dit dé oplossing voor jouw probleem heeft geboden? Zo niet, dan ga ik de hulptroepen voor jou inschakelen. Ik wil namelijk dat jij zo snel mogelijk weer optimaal van de opnames kunt genieten zonder problemen! 😁

Bekijk origineel

3 reacties

Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • Antwoord
  • 24 juni 2021

Hi @t.beijering, heel fijn dat jij via deze weg bij ons aanklopt! Ik ga je hier gelijk mee helpen, want jij hoort niet elke keer de TV Box te resetten. Zou jij voor mij eens willen checken of er nog voldoende opname capaciteit is? Dit doe je als volgt:

  1. Ga op de TV Box naar Menu > Account
  2. Mijn opname > Cloud opnemen
  3. Onderin de pagina in het balkje zie je dan vervolgens hoeveel je hebt verbruikt (magenta kleur), het aantal geplande opnames (blauwe kleur) en het aantal beschikbare opnames (witte kleur).

Mocht het aantal geplande opnames vol zijn, dan wil ik graag aan je vragen of je hier enkele opnames van kunt verwijderen. Als jij nog voldoende opname capaciteit hebt, dan raad ik een factory reset van de TV Box aan. In dit topic lees jij hoe jij dit eenvoudig zelft kunt doen: 

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/hoe-geef-ik-de-tv-box-een-fabrieksreset-276114#:~:text=Als%20je%20met%20een%20paperclip,reset%20duurt%20ongeveer%20drie%20minuten.

Ik hoop ontzettend dat deze stappen het probleem verhelpen. Laat jij het aan mij weten of dit dé oplossing voor jouw probleem heeft geboden? Zo niet, dan ga ik de hulptroepen voor jou inschakelen. Ik wil namelijk dat jij zo snel mogelijk weer optimaal van de opnames kunt genieten zonder problemen! 😁


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 juni 2021

Hallo Lisa.

Ik heb genoeg ruimte om te kunnen opnemen.

Heb daarom de reset functie uitgevoerd zoals beschreven maar dit heeft helaas niet geholpen.

Gr Tom


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 28 juni 2021

Hi @t.beijering ,

Thanks voor je terugkoppeling! Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze telefonische collega’s en zij hebben de situatie doorgespeeld aan onze technische dienst. We gaan ervoor zorgen dat jij zo meteen zonder zorgen de opnames kan terugkijken. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, zit ook de Community voor je klaar! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen