Skip to main content
Beantwoord

spook-opnames?


Al een tijdje heb ik last van ‘spook-opnames’: iedere keer wanneer ik een programma opneem verschijnen er lege opnames (“Geen titel") - en het worden er steeds meer.

Ook wanneer ik ze (helaas 1 voor 1) verwijder komen ze een volgende keer gewoon weer terug. Er staan er nu > 20 ...

 

 

Ik heb een Entone amulet model 515b - nog uit de tijd dat we de diensten van Vodafone Thuis gebruikten.

 

Hoe kom ik af van deze spook-opnames? 

Beste antwoord door Boris

Hi @Frankhepkema ,

Ik heb zojuist de fabrieksreset doorgevoerd. Mocht je daardoor kort geen TV hebben ontvangen, mijn welgemeende excuses. Wil je me laten weten of deze fabrieksreset heeft geholpen en de opnames nu helemaal goed gaan? Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel

6 reacties

Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 22 juni 2021

Hi @Frankhepkema ,

Dank je wel voor je duidelijke bericht! Ik ga graag voor je na waar het hier mis gaat. Ik heb daarop direct je probleem bij onze technische specialisten neergelegd. Deze gaan een onderzoek instellen en opzoek naar een permanente oplossing voor het probleem. Excuses voor het ongemak! Ik houd je via dit topic op de hoogte.


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 23 juni 2021

Hoi @Frankhepkema ,

Een update is mogelijk; vanuit de technische hoek wordt gevraagd of wij eerst wat stappen willen doorlopen, zodat we alvast enkele zaken hebben afgesloten. Op deze manier kunnen we eerder tot een goed resultaat komen. Ik wil daarvoor kijken of een fabrieksreset helpt. De TV Box wordt dan teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Let er dan wel op dat alle opnames die er nu opstaan, worden verwijderd. Ik vraag daarom je toestemming om deze te kunnen uitvoeren en kijken of daarmee het probleem is opgelost. Ik hoor het graag van je! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 23 juni 2021

Hoi Boris,

Dat is prima. Wanneer willen jullie dit doen?


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • Antwoord
  • 24 juni 2021

Hi @Frankhepkema ,

Ik heb zojuist de fabrieksreset doorgevoerd. Mocht je daardoor kort geen TV hebben ontvangen, mijn welgemeende excuses. Wil je me laten weten of deze fabrieksreset heeft geholpen en de opnames nu helemaal goed gaan? Ik hoor het graag van je! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 24 juni 2021

Hi Boris,

Het ziet er goed uit! Dank je!

 


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 25 juni 2021

Word ik helemaal blij van @Frankhepkema! Super om te horen. Mocht je toch onverhoopt ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden. De Community zit voor je klaar!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen