Goedemorgen @Oet Breej, top dat je ernaar vraagt: ik kan je zeker weten overzetten op T-Mobile TV!
Om de migratie naar TMTV in werking te brengen, dien je een Zyxel, Huawei of Draytek modem te hebben én enkel Aria 610x TV Boxen. Omdat je nu twee Entone Kamai 510's en een Amulet 515 hebt (TV Boxen), zullen we die eerst vervangen voordat de overstap gerealiseerd kan worden. Uiteraard is dit geen enkel probleem, maar houd er dan wel rekening mee dat je ten tijde van het migratieproces - zo'n twee weken - geen gebruik kunt maken van de opnamefunctie.
Ook vervallen eventuele lopende kortingen op je huidige tweede TV Box: in sommige gevallen hebben gebruikers namelijk nog een oude kortingsactie lopen op de TV Box(en) waarbij ook de tweede box gratis aangeboden wordt. Deze actie hebben we al een tijdje niet meer en is ook niet nadien nog toe te passen. Houd hier alsjeblieft rekening mee wanneer je de overstap maakt. Om hier klanten in tegemoet te komen, vergoeden we in zo'n uitzonderlijk geval de tweede TV Box voor de abonnementsduur van één jaar, oftewel 12 keer € 5,00 = € 60,00. Dit bedrag zal in één keer vergoed worden en wordt verrekend op een volgende factuur! 😉
Ga je hiermee akkoord? Zo ja, dan ruil ik alle drie de boxen om voor de vervangende apparatuur. Zodra de vervangende apparatuur aangesloten is, kan ik de migratie in gang zetten. Stuur alsjeblieft de huidige apparaten terug naar ons retour adres - hier ontvang je nog een e-mail over met uitleg indien je akkoord gaat.
Geef me een seintje straks wanneer de vervangende TV Boxen aangesloten zijn, dan kan ik de migratie in gang zetten. Thanks!