Hallo,
Hieronder een bericht dat ik al in een ander topic heb geplaatst, maar waar nog geen reactie op is gekomen. Het gaat erom dat er opnames verdwijnen zodat ze niet bekeken kunnen worden, maar wel ruimte innemen. Is hier een oplossing voor te vinden? Alvast bedankt!
lvanderwelle schreef:lvanderwelle schreef:Even een update en alles op een rijtje van mijn kant:
- Opnames van verschillende zenders haperen op de TV Anywhere app en de TV box, maar niet in de browser.
- Op de TV box en in de TV Anywhere app is sinds afgelopen week ongeveer de helft van de opnames verdwenen. Deze opnames zijn in de browser nog wel te vinden.
- Aangezien we nooit via de browser kijken zoeken we een oplossing voor de TV box en de TV Anywhere app.
Alvast bedankt!
We hebben een nieuwe TV Box toegestuurd gekregen en dat lijkt te hebben geholpen. Op dit moment hebben we geen last meer van haperende opnames via Cloud Opnemen.
Helaas verdwijnen er wel steeds meer opnames uit de lijst waardoor we deze opnames niet kunnen bekijken, maar ook niet weggooien terwijl ze wel ruimte innemen! Dit is het geval op de TV Box, de TV Anywhere app en in de browser…